פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/6/2004 16:48
שושו
מאת:
אנחנו מרדימים ברוב המקרים את בת ה-9 חודשים ע"י סיבוב בעגלה
כותרת:
מזל שמזג האוויר נעים. אז זה טוב גם בשבילנו. אבל לפעמים די מעייף. אבל השיטה הזו מקדימה את ההרדמות לשעה סבירה יותר (בסביבות 10)
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/6/2004 14:11
לא מאמינה בגמילות (בינתיים....)
-
מירי2
25/6/2004 14:21
פשוט בגלל שאני בהריון וקצת קשה לי עם המשקל שלה... (ל"ת)
-
נדנדה
25/6/2004 14:23
מה עם אבא? (ל"ת)
-
פשפשית
25/6/2004 14:40
גם אצלינו - בינתיים רק ידיים. קשה. (ל"ת)
-
קלי
25/6/2004 14:52
אנחנו מצאנו פתרון ביניים שמאד כיפי לכולנו...
-
ליאתה
25/6/2004 15:44
ליאתה, את מתכוונת לכורסה של אמריקן קומפורט כזאת? אז יש לי אותה וזה לא עוזר
-
נדנדה
25/6/2004 16:01
נדנדה יקרה, (יצא ארוך...)
-
ליאתה
25/6/2004 16:10
ליאתה תודה, אני אנסה. (ל"ת)
-
נדנדה
25/6/2004 20:12
ועוד משהו-
-
הללי
25/6/2004 20:20
עד לא מזמן
-
דבי
25/6/2004 21:07
בדיוק עכשיו עברנו להרדם במיטה
-
דפנהש
25/6/2004 21:48
מבינה אותך מאד!!!
-
חיה של שירי
25/6/2004 21:57
הנה לינק מעניין
-
חיה של שירי
25/6/2004 22:03
והנה *הדיון* עם כל מיני דעות שונות....
-
חיה של שירי
25/6/2004 22:57
הרדמה ולליאתה
-
תמרה
25/6/2004 23:17
לתמרה
-
ליאתה
26/6/2004 00:30
אצלנו
-
annat
26/6/2004 10:30
annat!!! כנראה פספסתי משהו
-
דבי
26/6/2004 14:43
דבי, אהמממ...
-
annat
26/6/2004 15:11
annat הבנתי!
-
דבי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש