היי, גם אני הרגשתי כך הרבה זמן. ורק לאחרונה חל שינוי ושירי נרדמת לבד!!! במיטה!!! איך זה קרה? - כמה דברים. ראינו שאצל הסבים היא נרדמת לפעמים במיטה וכשמישהו נמצא לידה. והתחלנו להתעקש על כך גם בבית. זה גם נראה שבא קצת ממנה הרצון ללכת למיטה. מדהים נכון? ועוד דבר, קצת נתון במחלוקת, שלדעתי *מאד* עזר, זה שהתחלתי לתת לה לבכות כשהיא צריכה (כשהיא בידיים שלי או שאני לידה). והיא נהייתה יותר רגועה. לפעמים אפילו שתי דקות עזרו והחזרתי אותה למיטה והיא נרדמה לבד. אחרי תקופה קצרה הגענו למצב הניפלא שמשכיבים אותה (עם מוצץ) במיטה, יוצאים מהחדר והיא נרדמת לבד! אפילו קרה לי פעמיים, בזכות התמיכה של סאלוש - שגם דוגלת בשיטה הזו (של אלטה סולטר, אגב) - שנתתי לה לבכות יותר והיא נרדמה בלי מוצץ. ישנה נהדר וקמה עם מצב רוח נפלא. אם זה מעניין אותך כדאי לך לקרוא את הספר 'התינוק יודע' שמסביר את התיאוריה מאחורי העניין, היתרונות של הבכי והחשיבות של הפורקן הריגשי. וגם היו מלא דיונים על כך בפורום. אני אחפש לך קצת. ביי.
|
תוכן התגובה:
|