פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 21:48 חיה של שירי מאת:
מבינה אותך מאד!!! כותרת:
היי,
גם אני הרגשתי כך הרבה זמן. ורק לאחרונה חל שינוי ושירי נרדמת לבד!!! במיטה!!!
איך זה קרה? - כמה דברים.
ראינו שאצל הסבים היא נרדמת לפעמים במיטה וכשמישהו נמצא לידה. והתחלנו להתעקש על כך גם בבית.
זה גם נראה שבא קצת ממנה הרצון ללכת למיטה. מדהים נכון?
ועוד דבר, קצת נתון במחלוקת, שלדעתי *מאד* עזר, זה שהתחלתי לתת לה לבכות כשהיא צריכה (כשהיא בידיים שלי או שאני לידה). והיא נהייתה יותר רגועה. לפעמים אפילו שתי דקות עזרו והחזרתי אותה למיטה והיא נרדמה לבד. אחרי תקופה קצרה הגענו למצב הניפלא שמשכיבים אותה (עם מוצץ) במיטה, יוצאים מהחדר והיא נרדמת לבד!
אפילו קרה לי פעמיים, בזכות התמיכה של סאלוש - שגם דוגלת בשיטה הזו
(של אלטה סולטר, אגב) - שנתתי לה לבכות יותר והיא נרדמה בלי מוצץ.
ישנה נהדר וקמה עם מצב רוח נפלא.
אם זה מעניין אותך כדאי לך לקרוא את הספר 'התינוק יודע' שמסביר את התיאוריה מאחורי העניין, היתרונות של הבכי והחשיבות של הפורקן הריגשי.
וגם היו מלא דיונים על כך בפורום. אני אחפש לך קצת.
ביי.





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:11 לא מאמינה בגמילות (בינתיים....) - מירי2
25/6/2004  14:21 פשוט בגלל שאני בהריון וקצת קשה לי עם המשקל שלה... (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  14:23 מה עם אבא? (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  14:40 גם אצלינו - בינתיים רק ידיים. קשה. (ל"ת) - קלי
25/6/2004  14:52 אנחנו מצאנו פתרון ביניים שמאד כיפי לכולנו... - ליאתה
25/6/2004  15:44 ליאתה, את מתכוונת לכורסה של אמריקן קומפורט כזאת? אז יש לי אותה וזה לא עוזר - נדנדה
25/6/2004  16:01 נדנדה יקרה, (יצא ארוך...) - ליאתה
25/6/2004  16:10 ליאתה תודה, אני אנסה. (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  16:48 אנחנו מרדימים ברוב המקרים את בת ה-9 חודשים ע"י סיבוב בעגלה - שושו
25/6/2004  20:12 ועוד משהו- - הללי
25/6/2004  20:20 עד לא מזמן - דבי
25/6/2004  21:07 בדיוק עכשיו עברנו להרדם במיטה - דפנהש
25/6/2004  21:57 הנה לינק מעניין - חיה של שירי
25/6/2004  22:03 והנה *הדיון* עם כל מיני דעות שונות.... - חיה של שירי
25/6/2004  22:57 הרדמה ולליאתה - תמרה
25/6/2004  23:17 לתמרה - ליאתה
26/6/2004  00:30 אצלנו - annat
26/6/2004  10:30 annat!!! כנראה פספסתי משהו - דבי
26/6/2004  14:43 דבי, אהמממ... - annat
26/6/2004  15:11 annat הבנתי! - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש