פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/6/2004 14:43 annat מאת:
דבי, אהמממ... כותרת:
האפיזודה של ישן לבד בחדרו ארכה שלושה וחצי לילות: בראשון ישן לבד וכזכור היו לי יסורי מצפון שלא שמעתי אותו. בשני לא ישן לבד כי זה היה לילה שאחיו ישן איתנו, והם באותו חדר, אז האח בא: אבא, אבא, אלעד בוכה (האינטרקום גם כן שןןה לת...) ובבוקר: "אני עייף, אני לא יכול ללכת לבית הספר...". בלילה השלישי כדי למנוע את הבעיה, רצנו איך שנשמע הפיפס הראשון ושלפנו אותו מהחדר, כדי שלא יעיר את הגדול, מה שהפך את כל העניין לדי אידיוטי...
אז החזרנו אותו אלינו ועכשיו אנחנו מחפשים דירה יותר גדולה כדי שיהיו לילדים חדרים נפרדים... (-:

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:11 לא מאמינה בגמילות (בינתיים....) - מירי2
25/6/2004  14:21 פשוט בגלל שאני בהריון וקצת קשה לי עם המשקל שלה... (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  14:23 מה עם אבא? (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  14:40 גם אצלינו - בינתיים רק ידיים. קשה. (ל"ת) - קלי
25/6/2004  14:52 אנחנו מצאנו פתרון ביניים שמאד כיפי לכולנו... - ליאתה
25/6/2004  15:44 ליאתה, את מתכוונת לכורסה של אמריקן קומפורט כזאת? אז יש לי אותה וזה לא עוזר - נדנדה
25/6/2004  16:01 נדנדה יקרה, (יצא ארוך...) - ליאתה
25/6/2004  16:10 ליאתה תודה, אני אנסה. (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  16:48 אנחנו מרדימים ברוב המקרים את בת ה-9 חודשים ע"י סיבוב בעגלה - שושו
25/6/2004  20:12 ועוד משהו- - הללי
25/6/2004  20:20 עד לא מזמן - דבי
25/6/2004  21:07 בדיוק עכשיו עברנו להרדם במיטה - דפנהש
25/6/2004  21:48 מבינה אותך מאד!!! - חיה של שירי
25/6/2004  21:57 הנה לינק מעניין - חיה של שירי
25/6/2004  22:03 והנה *הדיון* עם כל מיני דעות שונות.... - חיה של שירי
25/6/2004  22:57 הרדמה ולליאתה - תמרה
25/6/2004  23:17 לתמרה - ליאתה
26/6/2004  00:30 אצלנו - annat
26/6/2004  10:30 annat!!! כנראה פספסתי משהו - דבי
26/6/2004  15:11 annat הבנתי! - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש