האפיזודה של ישן לבד בחדרו ארכה שלושה וחצי לילות: בראשון ישן לבד וכזכור היו לי יסורי מצפון שלא שמעתי אותו. בשני לא ישן לבד כי זה היה לילה שאחיו ישן איתנו, והם באותו חדר, אז האח בא: אבא, אבא, אלעד בוכה (האינטרקום גם כן שןןה לת...) ובבוקר: "אני עייף, אני לא יכול ללכת לבית הספר...". בלילה השלישי כדי למנוע את הבעיה, רצנו איך שנשמע הפיפס הראשון ושלפנו אותו מהחדר, כדי שלא יעיר את הגדול, מה שהפך את כל העניין לדי אידיוטי... אז החזרנו אותו אלינו ועכשיו אנחנו מחפשים דירה יותר גדולה כדי שיהיו לילדים חדרים נפרדים... (-:
|
תוכן התגובה:
|