פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/6/2004 15:11 דבי מאת:
annat הבנתי! כותרת:
בהצלחה בחיפוש הדירה!
ועוד משהו: הגיע הזמן שתעדכנו את התמונות של אלעד באלבום! בן 10 חודשים?!
(לצערי לא אהיה במפגש ביום שלישי)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:11 לא מאמינה בגמילות (בינתיים....) - מירי2
25/6/2004  14:21 פשוט בגלל שאני בהריון וקצת קשה לי עם המשקל שלה... (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  14:23 מה עם אבא? (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  14:40 גם אצלינו - בינתיים רק ידיים. קשה. (ל"ת) - קלי
25/6/2004  14:52 אנחנו מצאנו פתרון ביניים שמאד כיפי לכולנו... - ליאתה
25/6/2004  15:44 ליאתה, את מתכוונת לכורסה של אמריקן קומפורט כזאת? אז יש לי אותה וזה לא עוזר - נדנדה
25/6/2004  16:01 נדנדה יקרה, (יצא ארוך...) - ליאתה
25/6/2004  16:10 ליאתה תודה, אני אנסה. (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  16:48 אנחנו מרדימים ברוב המקרים את בת ה-9 חודשים ע"י סיבוב בעגלה - שושו
25/6/2004  20:12 ועוד משהו- - הללי
25/6/2004  20:20 עד לא מזמן - דבי
25/6/2004  21:07 בדיוק עכשיו עברנו להרדם במיטה - דפנהש
25/6/2004  21:48 מבינה אותך מאד!!! - חיה של שירי
25/6/2004  21:57 הנה לינק מעניין - חיה של שירי
25/6/2004  22:03 והנה *הדיון* עם כל מיני דעות שונות.... - חיה של שירי
25/6/2004  22:57 הרדמה ולליאתה - תמרה
25/6/2004  23:17 לתמרה - ליאתה
26/6/2004  00:30 אצלנו - annat
26/6/2004  10:30 annat!!! כנראה פספסתי משהו - דבי
26/6/2004  14:43 דבי, אהמממ... - annat


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש