פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 14:35 קלי מאת:
שלום חדשה, הגעת למקום נלפא! כותרת:
וברוכה הבאה!
אני יכולה לענות לך לחלק מהשאלות.
גם לנו היה שטיח ענק בחדר (בסלון). מאז שבתי נולדה שמנו אותו בצד, ואני התחלתי לעשות ספונג'ה 3 פעמים בשבוע מהלחץ. אחר כך הורדתי את התדירות לפעמיים. אבל את השטיח לא החזרתי כי גם אני יודעת שזה לא בריא כל כך לראות הקטנות.
בקשר לעישון - בעלי מעשן. אני שולחת אותו לגינה, וגם סוגרת את הדלת של הבית שלא יכנס שום ריח. אבל לא נראה לי שיהיה נזק מליטופים של אדם שעישן כרגע, אפילו שיש לו קצת ריח מהפה או מהבגד. לדעתי אפשר.
נגד יתושים: אני גם נגד מכשירים כאלה - שמעתי שזה מזיק. קניתי לה בד כזה שקוף מחורר בחנות בדים - 20 שקל למטר, ואני מכסה את המיטה שלה כשהיא הולכת לישון. בגלל שיש לנו גינה אז כל הזמן יש יתושים, ואני התקשרתי לעירייה להזמין ריסוס, אבל לוקח להם חודש...בינתיים אני מורחת לה משחה של אלוורה, וזה עוזר.

זה מה שאני יכולה לענות לך.
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:39 @@@@@OT לסאלוש@@@@@ - קלי
25/6/2004  14:52 ברוכה הבאה! וכמה תשובות - יעלה
25/6/2004  15:25 היי קלי, גם אני בעניין פטנטים כך שיכולה לענות לך על שאלות אם את רוצה. אני וסאלוש החלפנו חוויות ודעות על פטנטים לאחרונה:) (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  15:31 לחדשה - פשפשית
25/6/2004  16:57 לגבי כילה - שושו
25/6/2004  17:21 לא מומחית לגבי הנזק - רינת של עידן
25/6/2004  17:49 קלי - סםונג'ה פעמיים בשבוע? וואו, אני מרגישה עכשיו ממש מזניחה... - גם מתחילה
25/6/2004  18:02 אצלנו... - ליאורקה
25/6/2004  19:20 תשובות - HILLA
25/6/2004  19:39 OT*****כמה אחוזי נכות מקבל ילד אוטיסט?******* (ל"ת) - א
25/6/2004  19:41 ל- א: ילד אוטיסט מקבל 100% נכות. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
25/6/2004  21:37 קצת תשובות - חיה של שירי
25/6/2004  23:33 פנטנט מעולה נגד יתושים שלמדתי כאן בפורום - מירי2
26/6/2004  00:16 קלי, את יכולה להתקשר אלי אם בא לך - סאלוש
26/6/2004  15:35 לגבי היתושים- צלוחית קטנה ליד המיטה עם מסמרי ציפורן, בערך 20-30, מבריחה את כל היתושים. צריך לרענן כל חודשיים שלושה. (ל"ת) (ל"ת) - גל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש