וברוכה הבאה! אני יכולה לענות לך לחלק מהשאלות. גם לנו היה שטיח ענק בחדר (בסלון). מאז שבתי נולדה שמנו אותו בצד, ואני התחלתי לעשות ספונג'ה 3 פעמים בשבוע מהלחץ. אחר כך הורדתי את התדירות לפעמיים. אבל את השטיח לא החזרתי כי גם אני יודעת שזה לא בריא כל כך לראות הקטנות. בקשר לעישון - בעלי מעשן. אני שולחת אותו לגינה, וגם סוגרת את הדלת של הבית שלא יכנס שום ריח. אבל לא נראה לי שיהיה נזק מליטופים של אדם שעישן כרגע, אפילו שיש לו קצת ריח מהפה או מהבגד. לדעתי אפשר. נגד יתושים: אני גם נגד מכשירים כאלה - שמעתי שזה מזיק. קניתי לה בד כזה שקוף מחורר בחנות בדים - 20 שקל למטר, ואני מכסה את המיטה שלה כשהיא הולכת לישון. בגלל שיש לנו גינה אז כל הזמן יש יתושים, ואני התקשרתי לעירייה להזמין ריסוס, אבל לוקח להם חודש...בינתיים אני מורחת לה משחה של אלוורה, וזה עוזר.
זה מה שאני יכולה לענות לך. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|