פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 18:02 ליאורקה מאת:
אצלנו... כותרת:
לנו יש שטיח מקיר לקיר בחדר ילדים - שטיח דק שהופך את הרצפה לנעימה יותר לזחילה ולמשחק. אני אישית מאד אוהבת שטיחים ופשוט משתדלת לשאוב כמה שיותר (יש לנו גם שטיח מקיר לקיר בחדר השינה ושטיח גדול בסלון).
לגבי יתושים - לליאם יש כילה על המיטה. קיבלנו אותה במתנה משילב והיא ממש מעולה. בחדר שינה אנחנו משתמשים במכשיר החשמלי עם הריח ואני מקוה שזה לא בעייתי במיוחד כי ליאם בדרך כלל עובר אלינו בבוקר...
כסא אוכל - לנו יש את הכסא של ליפסקי. פשוט, זול, יש בו כמה שלבים, המגש נשלף וניתן לרחוץ אותו. את יכולה להקיש במנוע "כסא אוכל" ותמצאי המון המלצות על מגוון כסאות (אני בזמנו יצאתי מאד מבולבלת...).
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:35 שלום חדשה, הגעת למקום נלפא! - קלי
25/6/2004  14:39 @@@@@OT לסאלוש@@@@@ - קלי
25/6/2004  14:52 ברוכה הבאה! וכמה תשובות - יעלה
25/6/2004  15:25 היי קלי, גם אני בעניין פטנטים כך שיכולה לענות לך על שאלות אם את רוצה. אני וסאלוש החלפנו חוויות ודעות על פטנטים לאחרונה:) (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  15:31 לחדשה - פשפשית
25/6/2004  16:57 לגבי כילה - שושו
25/6/2004  17:21 לא מומחית לגבי הנזק - רינת של עידן
25/6/2004  17:49 קלי - סםונג'ה פעמיים בשבוע? וואו, אני מרגישה עכשיו ממש מזניחה... - גם מתחילה
25/6/2004  19:20 תשובות - HILLA
25/6/2004  19:39 OT*****כמה אחוזי נכות מקבל ילד אוטיסט?******* (ל"ת) - א
25/6/2004  19:41 ל- א: ילד אוטיסט מקבל 100% נכות. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
25/6/2004  21:37 קצת תשובות - חיה של שירי
25/6/2004  23:33 פנטנט מעולה נגד יתושים שלמדתי כאן בפורום - מירי2
26/6/2004  00:16 קלי, את יכולה להתקשר אלי אם בא לך - סאלוש
26/6/2004  15:35 לגבי היתושים- צלוחית קטנה ליד המיטה עם מסמרי ציפורן, בערך 20-30, מבריחה את כל היתושים. צריך לרענן כל חודשיים שלושה. (ל"ת) (ל"ת) - גל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש