|
25/6/2004 18:02
|
ליאורקה
|
מאת:
|
|
אצלנו...
|
כותרת:
|
לנו יש שטיח מקיר לקיר בחדר ילדים - שטיח דק שהופך את הרצפה לנעימה יותר לזחילה ולמשחק. אני אישית מאד אוהבת שטיחים ופשוט משתדלת לשאוב כמה שיותר (יש לנו גם שטיח מקיר לקיר בחדר השינה ושטיח גדול בסלון). לגבי יתושים - לליאם יש כילה על המיטה. קיבלנו אותה במתנה משילב והיא ממש מעולה. בחדר שינה אנחנו משתמשים במכשיר החשמלי עם הריח ואני מקוה שזה לא בעייתי במיוחד כי ליאם בדרך כלל עובר אלינו בבוקר... כסא אוכל - לנו יש את הכסא של ליפסקי. פשוט, זול, יש בו כמה שלבים, המגש נשלף וניתן לרחוץ אותו. את יכולה להקיש במנוע "כסא אוכל" ותמצאי המון המלצות על מגוון כסאות (אני בזמנו יצאתי מאד מבולבלת...). בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|