פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 21:37 חיה של שירי מאת:
קצת תשובות כותרת:
היי,
ברוכה הבאה!!
לגבי העישון, אני לא חושבת שקצת ריח מזיק. ואני רגישה לעניין.
לגבי יתושים באמת לא כדאי כימיקלים, אפשר מאוורר או מזגן ולסגור את החלונות.
לגבי השיניים, כדאי להרגיל אותה כבר לציחצוח אבל לא עם משחה. ממילא היא לא מנקה אלא הצחצוח עצמו. ואפשר עם חיתול, לא עם מברשת. זה יותר עדין.

שיהיה בהצלחה.
ביי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:35 שלום חדשה, הגעת למקום נלפא! - קלי
25/6/2004  14:39 @@@@@OT לסאלוש@@@@@ - קלי
25/6/2004  14:52 ברוכה הבאה! וכמה תשובות - יעלה
25/6/2004  15:25 היי קלי, גם אני בעניין פטנטים כך שיכולה לענות לך על שאלות אם את רוצה. אני וסאלוש החלפנו חוויות ודעות על פטנטים לאחרונה:) (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  15:31 לחדשה - פשפשית
25/6/2004  16:57 לגבי כילה - שושו
25/6/2004  17:21 לא מומחית לגבי הנזק - רינת של עידן
25/6/2004  17:49 קלי - סםונג'ה פעמיים בשבוע? וואו, אני מרגישה עכשיו ממש מזניחה... - גם מתחילה
25/6/2004  18:02 אצלנו... - ליאורקה
25/6/2004  19:20 תשובות - HILLA
25/6/2004  19:39 OT*****כמה אחוזי נכות מקבל ילד אוטיסט?******* (ל"ת) - א
25/6/2004  19:41 ל- א: ילד אוטיסט מקבל 100% נכות. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
25/6/2004  23:33 פנטנט מעולה נגד יתושים שלמדתי כאן בפורום - מירי2
26/6/2004  00:16 קלי, את יכולה להתקשר אלי אם בא לך - סאלוש
26/6/2004  15:35 לגבי היתושים- צלוחית קטנה ליד המיטה עם מסמרי ציפורן, בערך 20-30, מבריחה את כל היתושים. צריך לרענן כל חודשיים שלושה. (ל"ת) (ל"ת) - גל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש