היי, ברוכה הבאה!! לגבי העישון, אני לא חושבת שקצת ריח מזיק. ואני רגישה לעניין. לגבי יתושים באמת לא כדאי כימיקלים, אפשר מאוורר או מזגן ולסגור את החלונות. לגבי השיניים, כדאי להרגיל אותה כבר לציחצוח אבל לא עם משחה. ממילא היא לא מנקה אלא הצחצוח עצמו. ואפשר עם חיתול, לא עם מברשת. זה יותר עדין.
שיהיה בהצלחה. ביי.
|
תוכן התגובה:
|