היינו חודש שעבר באיקאה לבירור על מיטת מעבר. זוהי מיטה שבהתחלה היא בגודל של מיטת תינוק בדיוק רק נמוכה וללא הסורגים אלא עם מעקה בטיחות. לאחר מכן הראש של המיטה והרגליים של המיטה יורדים למטה והיא נפתחת לגודל של מיטה רגילה לגמרי. ומוסיפים עוד שני חלקים של מזרון לאותם החלקים. זה עולה בערך 1000 ש"ח פלוס מינוס. מבחינתי החיסרון היה שיש את המיטות האלו רק בלבן. ושהתוספת למזרון ממש מכוערת לטעמי. בנוסף, את המזרון את חייבת לקנות שם, כמו כן גם את הסדינים כי זה מזרון מיוחד עם שני תוספות. ואת הסדינים יש רק בלבן! אנחנו החלטנו לחכות עוד טיפה ולקנות כבר מיטת נוער רגילה שתישאר להרבה יותר שנים ושאפשר יהיה לשים עליה איזה מצעים שנרצה.
|
תוכן התגובה:
|