פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/7/2004 19:33 שלושה מאת:
לאחר שקראתי את הלינק של עופרה זה נשמע לי בהחלט טוב, אם מתכננים נכון. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/7/2004  17:40 נראה לי פשוט לא הגייני... - עוד מדווחת
22/7/2004  18:31 נשמע לי מאוד מטורף ומסוכן - מירי
22/7/2004  18:36 מצאתי לינק שעופרה (במבי) כתבה בזמנו, נשמע מאד אחראי והגיוני , מתוכנן עד הפרט האחרון ומעורר קנאה... (ל"ת) - מיכל של איל
22/7/2004  18:36 סליחה ברח לי, הינה הלינק - מיכל של איל
22/7/2004  18:37 אל תעשי לה את זה... (ל"ת) - דנה
22/7/2004  20:01 בגיל הזה עוד לא מחוסנים נגד צהבתa A - גילה
22/7/2004  21:52 בעניין הצהבת - דניאלה
22/7/2004  22:37 אני בעד הכל תלוי בכמה היסטריים אתם - פיר
22/7/2004  22:50 ואם היא יונקת אני בכלל לא רואה בעיה. לי נותר רק לקנא...תהנו! (ל"ת) - אפרת של אוריאל
23/7/2004  08:32 איזה כייף לכם. - נתנת
23/7/2004  11:09 ווהו מה ההיסטריה? - שרי
23/7/2004  18:48 תודה לכן על ההתייחסות ועוד שאלה - מתפתה
23/7/2004  18:49 חובה למרוח!!!!!!!1 - שרי
23/7/2004  19:02 אני חושבת שאסור למרוח עד גיל חצי שנה - אפרת של אוריאל
23/7/2004  22:37 אני ישנתי בשק"ש על החוף בסיני בגיל חדשיים - HILLA
25/7/2004  10:19 אם את עדיין בסביבה - הלה
25/7/2004  23:05 אני עדיין בסביבה ותודה לכל המעודדות - מתפתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש