פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/7/2004 20:01
גילה
מאת:
בגיל הזה עוד לא מחוסנים נגד צהבתa A
כותרת:
ולפי מיטב ידיעתי היתה שם לאחרונה התפרצות של צהבת זו.
נשמע לי מאד מסוכן.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/7/2004 17:40
נראה לי פשוט לא הגייני...
-
עוד מדווחת
22/7/2004 18:31
נשמע לי מאוד מטורף ומסוכן
-
מירי
22/7/2004 18:36
מצאתי לינק שעופרה (במבי) כתבה בזמנו, נשמע מאד אחראי והגיוני , מתוכנן עד הפרט האחרון ומעורר קנאה... (ל"ת)
-
מיכל של איל
22/7/2004 18:36
סליחה ברח לי, הינה הלינק
-
מיכל של איל
22/7/2004 18:37
אל תעשי לה את זה... (ל"ת)
-
דנה
22/7/2004 19:33
לאחר שקראתי את הלינק של עופרה זה נשמע לי בהחלט טוב, אם מתכננים נכון. (ל"ת)
-
שלושה
22/7/2004 21:52
בעניין הצהבת
-
דניאלה
22/7/2004 22:37
אני בעד הכל תלוי בכמה היסטריים אתם
-
פיר
22/7/2004 22:50
ואם היא יונקת אני בכלל לא רואה בעיה. לי נותר רק לקנא...תהנו! (ל"ת)
-
אפרת של אוריאל
23/7/2004 08:32
איזה כייף לכם.
-
נתנת
23/7/2004 11:09
ווהו מה ההיסטריה?
-
שרי
23/7/2004 18:48
תודה לכן על ההתייחסות ועוד שאלה
-
מתפתה
23/7/2004 18:49
חובה למרוח!!!!!!!1
-
שרי
23/7/2004 19:02
אני חושבת שאסור למרוח עד גיל חצי שנה
-
אפרת של אוריאל
23/7/2004 22:37
אני ישנתי בשק"ש על החוף בסיני בגיל חדשיים
-
HILLA
25/7/2004 10:19
אם את עדיין בסביבה
-
הלה
25/7/2004 23:05
אני עדיין בסביבה ותודה לכל המעודדות
-
מתפתה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש