בהנחה שאתם לוקחים איתכם אמצעי הצלה על הקטנה ( רשת, שמשיה) מורחים אותה ללא הפסקה בקרם הגנה, ואגים לנוזלים בכמות מספקת. -סעו ותעשו חיים.
כן ירחצו אותה בים - מה רע? מים נקים, טבעים, נפלים. ואם יקרה הנורא מכל - והתינוקת לא תתרחץ שבוע ימים מלבד הטבילות המרעננות בים - מה יקרה לה? נזק לכל החיים? שריטה עמוקה? נו באמת... אני הייתי מסתכלת יותר על ההרגלים המשפחתיים שלכם ושל התינוקת - האם היא מסתגלת למצבים, האם היא תינוקת נוחה ולפי זה מחליטה לנסוע. לוקחת איתי מלאי תרופות לשעת חירום - אקמולי, חומרי חיטוי וכן הלאה - ודואגת לאמצעי תחבורה זמין ולא מתרחקת יותר מדי מאזור שיש בו עזרה רפואית. תעשו חיים!!!
|
תוכן התגובה:
|