|
22/7/2004 20:51
|
שלושה
|
מאת:
|
|
סתם ניחוש - אולי לא ענו לך מכיוון שמהכותרת לא היה ברור על מה מדובר, ולכן חלק מהבנות אולי לא נכנסו.... שוב, לא בטוחה. סתם ניחוש. חשבתי על שאלתך ו....
|
כותרת:
|
קודם כל נראה לי שהגננת בכלל לא היתה צריכה לצלצל אלייך באמצע היום. היא מפילה את האחריות עלייך במקום לטפל בזה בעצמה. זה לא פייר לצלצל ככה לאימא באמצע היום.
(היא כן היתה צריכה לדבר איתך כמובן, אבל לא כמשהו "דחוף". בהחלט אפשר שיחה רגועה בעוד כמה ימים פנים אל פנים)
אבל לעניין עצמו:
סיפרת שבשני המקרים מדובר על בוקס בבטן. כלומר, לא סתם מכות, אלא משהו מאד ספציפי. אז אולי זו פעולה של מישהו אחר שהוא מחקה.
אז אולי לשאול אותו : "תגיד, אתה מכיר עוד מישהו שנותן בוקסים בבטן?" ואז הוא ייזכר ממי הוא מעתיק את זה, ועצם ההיזכרות עשויה להקל על הדחף לחקות את אותו ילד/מבוגר.
מצד שני, דרכו עליו בלי כוונה, אבל בגיל שלו הגיוני שהוא לא יקלוט שזה בלי כוונה. אולי הוא חושב ש"היא התחילה"?
לא שזה מצדיק להחזיר באלימות, חלילה, אבל זה קצת יותר מובן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|