|
22/8/2004 19:29
|
לימון
|
מאת:
|
|
ברור שהכל יהיה בסדר
|
כותרת:
|
מה קרה לך? לא להכנס לדכאון. כמה שתתחילי לברר, תגלי שיותר ויותר נשים חוו את מה שאת חווה. אני זוכרת את החודשים שבהם הייתי קמה בבוקר ומקבלת מחזור, או מרגישה שעומדת לקבל, ולא יודעת אם להתחיל לבכות או להיות חזקה עבור בעלי, שגם היה נכנס מזה לדכאון. זו תקופה קשה מאד! אני כל כך מבינה אותך. תחזיקי מעמד, ותראי אם יש אנשים שאת יכולה להעזר בהם לרגעים של תמיכה (חברות במצב דומה, או שהיו במצב כזה, מטפלים אלטרנטיביים למיניהם וכו').
אני מצאתי תמיכה אצל כרמי (דולה מאד ידועה) שטיפלה בי בשיאצו ועד היום אני טוענת שנכנסתי להריון מכרמי ולא מבעלי... חפשי לך מקום של שקט שיתן לך בטחון.
ואל תדאגי, בסוף תהיי בהריון, ותהיי הכי יפה בעולם!
מחזיקה לך אצבעות
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|