גם לנו לקח המון זמן ובינתיים נדמה היה שכל העולם נכנס להריון... מדהים, במשך שנים מלמדים אותנו להיזהר ואפשר לחשוב שמאפצ'י נכנסים להריון ואחר כך, כשכבר רוצים, מסתבר שזה הרבה יותר מסובך.. אני מאחלת לך שיבוא בקלות, וגם אם לא.. הרי שנולדת בעידן הנכון ועם פלאי הטכנולוגיה, מצב בו אי אפשר בשום אופן להכנס להריון הוא נדיר מאוד. וללימון, אני ילדתי עם כרמי, אולי באמת יש בה משהו...
|
תוכן התגובה:
|