פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/8/2004 21:01 עוד שין מאת:
בסוף זה קורה כותרת:
גם לנו לקח המון זמן ובינתיים נדמה היה שכל העולם נכנס להריון... מדהים, במשך שנים מלמדים אותנו להיזהר ואפשר לחשוב שמאפצ'י נכנסים להריון ואחר כך, כשכבר רוצים, מסתבר שזה הרבה יותר מסובך.. אני מאחלת לך שיבוא בקלות, וגם אם לא.. הרי שנולדת בעידן הנכון ועם פלאי הטכנולוגיה, מצב בו אי אפשר בשום אופן להכנס להריון הוא נדיר מאוד. וללימון, אני ילדתי עם כרמי, אולי באמת יש בה משהו...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/8/2004  10:34 חנה יקרה, - מיכל של איל
22/8/2004  10:48 מוכר, מוכר - annat
22/8/2004  18:24 זה יבוא - הריונית בחיתולים
22/8/2004  19:29 ברור שהכל יהיה בסדר - לימון
23/8/2004  23:24 תודה רבה לכולכן (ל"ת) (ל"ת) - מקסי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש