פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2004 19:07 איריס גוב מאת:
רוצה לחזק את דבריה של תמרה, כותרת:
לקחת את הזמן ולהיות עם הקטנה במעון, ככל שידרש. ברוב הגנים קיימת מדיניות בה במשך שלושה ימים מעלים בהדרגה את זמן השהות במעון עד ליום מלא, ובד בבד הם מעודדים את ההורים להפרד כמה שיותר מהר.
לעניות דעתי, יש להתעקש על להשאר עם הילדה גם ימים שלמים. בהתחלה להיות יותר מעורבים, ומן הסתם היא תצמד אל ההורה שיבוא איתה. לאט לאט היא תתחיל לחקור את הסביבה, אך נוכחותכם תשרה ביטחון. סביר להניח שאחרי כמה ימים תוכלו להשאר לשבת על כיסא בפינה, והיא כבר תגדיל את המרחק הפיזי ביניכם ואפילו לא תציץ כל רגע מאחרי הכתף.
מכר שלי נהג כך, ועלי לציין שהיה זה למורת רוחה של הגננת, אך התנהלות זו הוכיחה את עצמה בהסתגלות של הבן שלו לגן. אני בזמנו לא השכלתי לנהוג כך. נהגתי עפ"י הנחיות הגננת, השארתי ילדים בוכים בגן, ואני מצטערת על כך עד היום. נכון שהם הפסיקו לבכות אחרי כמה ימים, אבל, המבט הזה של השלמה עם העיניין כאין ברירה, נחרט עמוק בזיכרוני, ועד היום לבת שלי שהיא כבר בגן חובה קשה מאוד להפרד בבוקר.

שיהיה בהצלחה, והמון כיף לקטנה. מעון מעולה בהחלט יכול להיות כיף גדול.
איריס

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2004  09:31 חופשי פחד - ואולי התרגשות קשה זה המשפט הנכון - טליה
28/8/2004  09:35 רציתי לכתוב OT לטליה והתערבבו לי שני הדברים, ההודעה הקודמת היא ממני. וOT קטן לטליה: - ורד שלשחר
28/8/2004  12:47 למה למה למה ? למה בגיל שנה למעון? למה למה למה?????????. (ל"ת) - @3
28/8/2004  14:08 ל@3, מה זאת אומרת למה? לכל אמא את סיבות שלה. יש מה שכל אחת מעדיפה ויש את מה שכל אחת יכולה להרשות לעצמה. (ל"ת) - דבי
28/8/2004  14:35 ל- @3 - תמרה
28/8/2004  15:05 על מעון, משפחון, פעוטון ושוויון - Tamara
28/8/2004  15:20 מנסיוני בהסתגלות למעון - מירי2
28/8/2004  16:36 פחד פחד פחד, מזדהה מאוד וחושבת לעצמי שיותר הגיוני שהם ישלמו לי שהם מקבלים אליהם את פיציק האוצר. ול 3@ את ממש עוזרת לאנשים לקבל את העמדה שלך... (ל"ת) - נתי (נטולת מחשב גולשת במקום אחר)
28/8/2004  17:20 @3 ככה ככה ככה!!! וגם משהו לפותחת ההודעה: - ליאתה
28/8/2004  19:36 גם אני באותו המקום - חיה של שירי
28/8/2004  20:50 טוב, ואחרי שנרגעתי מהעצבים, אני מצטרפת לאיריס גוב... - ליאתה
29/8/2004  08:15 לנו יש היום "יום פתוח בגן" - - ורד שלשחר
29/8/2004  10:55 פחד אלוהים, מה זאת אומרת??? - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש