פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2004 20:50 ליאתה מאת:
טוב, ואחרי שנרגעתי מהעצבים, אני מצטרפת לאיריס גוב... כותרת:
מסכימה עם כל מילה של איריס לגבי הדרך להפרד בגן. חייבת להגיד שזה היה אחד השיקולים שלי כשחיפשתי גן, למצוא גננת בראש שלי מהבחינה הזאת, שאני אדע שאני לא אצטרך להלחם איתה לכשיגיע הזמן. (זה, אגב, טיפ למי שמחפש גן לגבי אחת השאלות שכדאי לשאול: מהי מדיניות הפרידב בתחילת השנה).

אני אומרת את זה מנסיון שיש לי בעבודה על ילדים בני שנתיים. ההבדלים בהסתגלות (וב"תופעות הלוואי", כגון הפרעות שינה) בין ילדים שההורים שלהם לקחו את הזמן והיו קשובים לצרכיהם לבין ילדים שההורים שלהם האיצו בהם להפרד היו תהומיים (מובן שהיו גם יוצאים מן הכלל, אבל אני מדברת על הרוב).

לכו עם הילדים שלכם. גם אם נראה לכם שזה לא יקרה לעולם - רק אם תהיו שם בשבילם הם יוכלו לתת לכם ללכת. זה יהיה יותר נעים לכל הצדדים.

בברכת בהצלחה לכולם והסתגלות נעימה,

ליאת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2004  09:31 חופשי פחד - ואולי התרגשות קשה זה המשפט הנכון - טליה
28/8/2004  09:35 רציתי לכתוב OT לטליה והתערבבו לי שני הדברים, ההודעה הקודמת היא ממני. וOT קטן לטליה: - ורד שלשחר
28/8/2004  12:47 למה למה למה ? למה בגיל שנה למעון? למה למה למה?????????. (ל"ת) - @3
28/8/2004  14:08 ל@3, מה זאת אומרת למה? לכל אמא את סיבות שלה. יש מה שכל אחת מעדיפה ויש את מה שכל אחת יכולה להרשות לעצמה. (ל"ת) - דבי
28/8/2004  14:35 ל- @3 - תמרה
28/8/2004  15:05 על מעון, משפחון, פעוטון ושוויון - Tamara
28/8/2004  15:20 מנסיוני בהסתגלות למעון - מירי2
28/8/2004  16:36 פחד פחד פחד, מזדהה מאוד וחושבת לעצמי שיותר הגיוני שהם ישלמו לי שהם מקבלים אליהם את פיציק האוצר. ול 3@ את ממש עוזרת לאנשים לקבל את העמדה שלך... (ל"ת) - נתי (נטולת מחשב גולשת במקום אחר)
28/8/2004  17:20 @3 ככה ככה ככה!!! וגם משהו לפותחת ההודעה: - ליאתה
28/8/2004  19:07 רוצה לחזק את דבריה של תמרה, - איריס גוב
28/8/2004  19:36 גם אני באותו המקום - חיה של שירי
29/8/2004  08:15 לנו יש היום "יום פתוח בגן" - - ורד שלשחר
29/8/2004  10:55 פחד אלוהים, מה זאת אומרת??? - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש