פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2004 13:55 דבי מאת:
ש יקרה כותרת:
קרה לנו השבוע. קראו לי מהמשפחתון כי לתהל עלה החום ל38.8. לקחתי אותה לרופאה שבדקה אותה ואמרה שהכל בסדר, שנחכה. היה לה חום כזה יומיים.תהל בת 16 חודשים, והייתה בכיינית ודבוקה אליי, ללא תיאבון... אומרים שיש וירוס כזה שמסתובב אבל לדעתי הסיבה הייתה שיניים. לפי הריר שהייתה מוציאה, אצבעות שהייתה מכניסה לפה, והסרוב לשתות מבקבוק אוונט (כנראה הפטמה הכאיבה לה).
נתנו אקמולי ואמבטיות פושרות, ותודה לאל זה עבר...
מקווה שגם אצלכם יעבור מהר!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2004  14:16 גם אצלנו מיום חמישי - annat
28/8/2004  14:51 @@OT לANNAT @@ - דבי
28/8/2004  15:12 הי דבי יקרה - annat
28/8/2004  16:27 עוד שאלה - ש
28/8/2004  16:52 אני הייתי משאירה בבית (ל"ת) - דבי
28/8/2004  17:09 גם אני, הוירוסים האלה מידבקים, אינעל דינם (ל"ת) - annat
28/8/2004  18:59 הי ש - קרן של בועז
28/8/2004  22:43 ש (וגם קרן) - ליאתיתי
29/8/2004  09:43 גם שבותי עם חום מאתמול - סיס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש