קרה לנו השבוע. קראו לי מהמשפחתון כי לתהל עלה החום ל38.8. לקחתי אותה לרופאה שבדקה אותה ואמרה שהכל בסדר, שנחכה. היה לה חום כזה יומיים.תהל בת 16 חודשים, והייתה בכיינית ודבוקה אליי, ללא תיאבון... אומרים שיש וירוס כזה שמסתובב אבל לדעתי הסיבה הייתה שיניים. לפי הריר שהייתה מוציאה, אצבעות שהייתה מכניסה לפה, והסרוב לשתות מבקבוק אוונט (כנראה הפטמה הכאיבה לה). נתנו אקמולי ואמבטיות פושרות, ותודה לאל זה עבר... מקווה שגם אצלכם יעבור מהר!
|
תוכן התגובה:
|