פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2004 15:12 annat מאת:
הי דבי יקרה כותרת:
אנחנו עוברים יום שלישי. ומזתומרת שבועיים אחרי לא פרקתם הכל?! אצלי בפעם הקודמת לקח חצי שנה לשחרר את כל הארגזים )-:
תודה על הברכות, אכן אלעד היה בן שנה לפני שבועיים. מצוייד בשתי שיניים מקסימות כבר ארבעה חודשים, ואוכל איתן הכל...
נשיקות לתהל!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2004  13:55 ש יקרה - דבי
28/8/2004  14:16 גם אצלנו מיום חמישי - annat
28/8/2004  14:51 @@OT לANNAT @@ - דבי
28/8/2004  16:27 עוד שאלה - ש
28/8/2004  16:52 אני הייתי משאירה בבית (ל"ת) - דבי
28/8/2004  17:09 גם אני, הוירוסים האלה מידבקים, אינעל דינם (ל"ת) - annat
28/8/2004  18:59 הי ש - קרן של בועז
28/8/2004  22:43 ש (וגם קרן) - ליאתיתי
29/8/2004  09:43 גם שבותי עם חום מאתמול - סיס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש