אנחנו עוברים יום שלישי. ומזתומרת שבועיים אחרי לא פרקתם הכל?! אצלי בפעם הקודמת לקח חצי שנה לשחרר את כל הארגזים )-: תודה על הברכות, אכן אלעד היה בן שנה לפני שבועיים. מצוייד בשתי שיניים מקסימות כבר ארבעה חודשים, ואוכל איתן הכל... נשיקות לתהל!
|
תוכן התגובה:
|