|
29/8/2004 08:12
|
ענבל
|
מאת:
|
|
שירלי2 - לגבי העכבר -----
|
כותרת:
|
לא יודעת מה עושים לגבי הכאבים (צריך לוודא שאין דלקת בגיד או משהו כזה) אבל בהחלט ניתן לצמצם משמעותית את השימוש בו ע"י מקשי המקלדת. נסי להשתמש כמה שיותר עם המקלדת. לדוג' בוורד, ניתן לבצע את רוב הפעולות ע"י המקשים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|