|
29/8/2004 11:09
|
אנונימית
|
מאת:
|
|
הצילו
|
כותרת:
|
חשבתי שהלילה מוציא את השדים והבוקר יהיה טוב. והוא באמת התחיל לא רע. אבל אני עובדת ובא לי לבכות. זה בטוח הורמונים. לדכאון לפני מחזור אני כבר רגילה, אבל באמצע החודש? לחזור לגלולות? אני מזיזה את עצמי בכח. אתמול הקטנה בכתה שהיא רוצה אותי ולא הייתי מסוגלת (היא לא היתה לבד אלא עם אבא שלה) אבל בכל זאת. אני לא רוצה שתהיה לה אמא שלא שם בשבילה תמיד, אבל מה אני יכולה לעשות שאני לפעמים לא מסוגלת יותר? עצות פרקטיות יתקבלו בברכה. אני מרגישה שהחיים קשים לי מידי, ואובייקטיבים אני יודעת שהם נפלאים לי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|