פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 11:09 אנונימית מאת:
הצילו כותרת:
חשבתי שהלילה מוציא את השדים והבוקר יהיה טוב. והוא באמת התחיל לא רע. אבל אני עובדת ובא לי לבכות. זה בטוח הורמונים. לדכאון לפני מחזור אני כבר רגילה, אבל באמצע החודש? לחזור לגלולות? אני מזיזה את עצמי בכח. אתמול הקטנה בכתה שהיא רוצה אותי ולא הייתי מסוגלת (היא לא היתה לבד אלא עם אבא שלה) אבל בכל זאת. אני לא רוצה שתהיה לה אמא שלא שם בשבילה תמיד, אבל מה אני יכולה לעשות שאני לפעמים לא מסוגלת יותר? עצות פרקטיות יתקבלו בברכה. אני מרגישה שהחיים קשים לי מידי, ואובייקטיבים אני יודעת שהם נפלאים לי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2004  18:09 אכן שיהייה לנו שבוע נפלא ובהצלחה לכל המתוקים שלנו בגנים/פעוטונים/ביה"ס החדשים!! ולנו האימהות שנעבור זאת עימם!! (ל"ת) - יעליקה
28/8/2004  18:19 למכירה טיולון. 200 ש"ח בירושלים - אמא של כדור
28/8/2004  18:36 בהצלחה לכל הילדים שהולכים פעם ראשונה לגן! (ל"ת) - מיכל
28/8/2004  19:08 צבע הקקי בהיר מאוד. נתקלתן בזה? - דבי
28/8/2004  19:55 רוטב עגבניות פשוט לילדים? - דון דון
28/8/2004  20:21 לדוןדון - רוטב עגבניות מנצח - לימון
28/8/2004  20:56 איפה אפשר למצוא שולחן +כיסאות מעץ לילד בן שנה ?מחפשת בנרות (ל"ת) - רון
28/8/2004  21:08 אני בדכאון בלי סיבה - אנונימית
28/8/2004  21:22 יש שולחנות כאלה באיקאה (לא צבועים) ובמאמא יוקרו צבועים בצבעי פסטל. יותר גדולים טיפה (ל"ת) - לרון
28/8/2004  21:23 לדבי - נשמע שזה אכן מהתזונה, לדוןדון ולימון אין בעיה להקפיא את המתכון הר"מ. (ל"ת) - ק.ס.
28/8/2004  21:31 לימון - שאלת תם "אייקון מסמיק" (ל"ת) - דון דון
28/8/2004  21:33 לימון - שאלות תם "אייקון מסמיק" - הקודם ברח לי... מסמיקה שוב... - דון דון
28/8/2004  21:37 אנונימית יקרה, - ליאתה
28/8/2004  21:41 אנונימית יקרה - ליאתיתי
28/8/2004  21:48 עזרה במתכונים מנצחים ושווים לפיקניק: - ליאתה
28/8/2004  22:03 ליאתה - רעיונות לפיקניק - שירלי2
28/8/2004  22:04 ליאתה - רעיונות לפיקניק - שירלי2
28/8/2004  23:46 צריכה את עזרתכן : מה עושים נגד כאבים ביד שנגרמים כתוצאה משימוש בעכבר המחשב? (ל"ת) - שירלי2
29/8/2004  00:05 פיקניק - מוניק
29/8/2004  00:17 שלום בנות, אני עוברת דירה לירושלים - צריכה המלצה לרופא נשים(מכבי) ולקוסמטיקאית (ל"ת) - גבי
29/8/2004  01:34 # שלום יקרות # - נועה
29/8/2004  07:46 שירלי 2 - תודה רבה, ומוניק - נדבר. (ל"ת) - ליאתה
29/8/2004  08:12 שירלי2 - לגבי העכבר ----- - ענבל
29/8/2004  08:37 נועה - ורד שלשחר
29/8/2004  08:45 נועה - אריאלה
29/8/2004  08:47 ליאתה, שלחתי לך אימייל (ל"ת) - מוניק
29/8/2004  09:18 שירלי 2, - נני
29/8/2004  11:16 לאנונימית... - קרן (אחרת)
29/8/2004  12:03 המלצה למתנת פרידה עבור המטפלת שלנו ? ומעין של ליב... - איילת ע
29/8/2004  12:05 אנונימית - ק.ס.
29/8/2004  12:30 ענבל ונני - תודה ויום מקסים (ל"ת) - שירלי2
29/8/2004  12:51 ליאתה, כל מיני גבינות משובחות - HILLA
29/8/2004  13:39 HILLA - ליאתה
29/8/2004  13:47 נועה, אם עדיין לא נסעת, מה כתובתך האלקטרונית? (ל"ת) - דובת גריזלי
29/8/2004  13:56 גבי welcome לבירתנו - איילת ע
29/8/2004  14:15 מטפלת מנוסה+המלצות בלב תל-אביב - Jin
29/8/2004  14:56 קורס הכנה ללידה ברחובות - איימי
29/8/2004  15:03 גבי - יש לי!!!!!!! - מ.ש
29/8/2004  15:47 פינת הצעצוע הביזארי: תופס חרקים - סאלוש
29/8/2004  16:00 סאלוש הצעצוע באמת נראה נחמד, אבל בואי נבחין בין צעצוע מוזר לביזאר...:) (ל"ת) - ק.ס.
29/8/2004  17:12 ultrasound gel for sale - tatah
29/8/2004  18:43 למכירה שידה כחדשה!!! - י
29/8/2004  20:39 ליאתה, לפיקניק - דניאלה
29/8/2004  21:17 דניאלה - תודה רבה רבה (וגם משהו למוניק) - ליאתה
29/8/2004  21:49 איך למצוא מטפלת טובה בת"א? - הדס
29/8/2004  23:08 ליאתה, דניאלה הזכירה לי משהו פשוט - שירלי2
29/8/2004  23:11 שירלי2 - שוב תודה (ועוד יותר תודה שאת ממשיכה לחשוב עלי (-: ) - ליאתה
30/8/2004  16:01 ק.ס. - מילולית זה אותו דבר, לא? (ל"ת) - סאלוש
30/8/2004  20:55 דוןדון - רק עכשיו ראיתי!! - לימון
30/8/2004  21:21 סאלוש - אם את עוד פה - ק.ס.
30/8/2004  22:11 סליחה אם אכזבתי אותך :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש