נורא טעים, לא צריך לבשל מראש. פשוט לקנות כל מיני גבינות. אבל גם יכולה לערבב גבינה לבנה עם כל מיני תבלינים (ואז זה לא יקר). קרקרים, ירקות חתוכים למקלות. אפשר לטבול בגבינות הרכות, למרוח על הקרקרים וכו. טעים, יחסית בריא, קל לטלטל, ולא צריך לטרוח. מזל טוב! ולדעתי, צריך לפתוח קבוצת תמיכה לכל מתחילות הגן בשנה הקרובה... (וסליחה על שאני לא בקשר לאחרונה. תקופה קשה.)
|
תוכן התגובה:
|