|
29/8/2004 15:03
|
מ.ש
|
מאת:
|
|
גבי - יש לי!!!!!!!
|
כותרת:
|
רופאת שיניים ממש מעולה, שבשביל טיפול שלה אני נוסעת מדרום לי"ם כל פעם שצריך..כך גם כל המשפחה שלנו וכל החברים... קוראים לה אולגה, היא בכלל לא יקרה וממש מקצועית. 02-6254585 בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|