בועז בן שנה ושבע איתי ולא יכנס לגן ובינואר תהיה לו אחות חדשה. אני בטוחה שההתחלה לא תהיה קלה אבל אני יודעת שבנתיים טוב לנו יחד ואני בבית אז למה שהוא לא יהיה? וכשתהיה אחות אז נקח קצת עזרה אפילו בתשלום וזה לא יהיה אותו סכום כמו לשלוח לגן ואני חושבת על אפריל או אפילו על ספטמבר הבא רק לשלוח אותו ומאמינה שזה בסדר, מאמינה שילד עד גיל שנתים וחצי שלוש עוד יכול להנות בבית!
|
תוכן התגובה:
|