פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 21:13 קרן של בועז מאת:
הי גם אנחנו בבית ומצפים לאחות כותרת:
בועז בן שנה ושבע איתי ולא יכנס לגן ובינואר תהיה לו אחות חדשה. אני בטוחה שההתחלה לא תהיה קלה אבל אני יודעת שבנתיים טוב לנו יחד ואני בבית אז למה שהוא לא יהיה? וכשתהיה אחות אז נקח קצת עזרה אפילו בתשלום וזה לא יהיה אותו סכום כמו לשלוח לגן ואני חושבת על אפריל או אפילו על ספטמבר הבא רק לשלוח אותו ומאמינה שזה בסדר, מאמינה שילד עד גיל שנתים וחצי שלוש עוד יכול להנות בבית!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  15:23 גם ביתי תישאר בבית אחרי שבשנה שעברה הלכה למשפחתון - אריאלה
29/8/2004  18:10 גם אנחנו באותו עניין...... - מקופלת
29/8/2004  18:51 schachar - שירלי2
29/8/2004  21:22 היי שירלי 2- תודה :-) (ל"ת) - מקופלת
29/8/2004  21:58 תודה!!! - shachar
30/8/2004  09:23 חייבת להגיד לגבי ההורים של בעלך - פשפשית
30/8/2004  23:05 מצבנו מאוד דומה - רגינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש