פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 21:58 shachar מאת:
תודה!!! כותרת:
טוב לדעת שאנחנו לא לבד בזה. ההורים של בעלי נותנים לי להרגיש שאני כל כך לא בסדר (מספיק ששיר הייתה איתי בבית עד כמעט שנה וחצי ואני רציתי שתשאר עד שנתיים) וההערות שלהם מאוד מקשות עלי.
הרעיון של לשלם לבייביסטר לכמה שעות נשמע לי גם אחלה רעיון וגם למצוא אמהות במצב דומה (מישהי מכירה בבאר-שבע???)
מקופלת - שתהיה לך לידה קלה :-)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  15:23 גם ביתי תישאר בבית אחרי שבשנה שעברה הלכה למשפחתון - אריאלה
29/8/2004  18:10 גם אנחנו באותו עניין...... - מקופלת
29/8/2004  18:51 schachar - שירלי2
29/8/2004  21:13 הי גם אנחנו בבית ומצפים לאחות - קרן של בועז
29/8/2004  21:22 היי שירלי 2- תודה :-) (ל"ת) - מקופלת
30/8/2004  09:23 חייבת להגיד לגבי ההורים של בעלך - פשפשית
30/8/2004  23:05 מצבנו מאוד דומה - רגינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש