טוב לדעת שאנחנו לא לבד בזה. ההורים של בעלי נותנים לי להרגיש שאני כל כך לא בסדר (מספיק ששיר הייתה איתי בבית עד כמעט שנה וחצי ואני רציתי שתשאר עד שנתיים) וההערות שלהם מאוד מקשות עלי. הרעיון של לשלם לבייביסטר לכמה שעות נשמע לי גם אחלה רעיון וגם למצוא אמהות במצב דומה (מישהי מכירה בבאר-שבע???) מקופלת - שתהיה לך לידה קלה :-)
|
תוכן התגובה:
|