כיוון שהם בעיקר בולעים את המשחה ובמשחות "הגדולים" ישנם חומרים פחות ידידותיים. לגבי הצחצוח - אני מנסה לעבור על תפריט היום ולספר את מה אנחנו מנקים - היום ננקה את גרגירי התירס, וגם את העוף מהתהריים, ואת העגבניה, וכו וכו, ככה דעתה מעט מוסחת והיא עסוקה בלהיזכר מה אכלה...... שווה ניסיון.
ד"א - אם אני זוכרת נכון את ראשונית? אני מחפקת טלפון או את שם המקום לשחיית קטקטנים בראשון , מכירה?
|
תוכן התגובה:
|