פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 15:55 סאלוש מאת:
לירון - את צודקת כמובן כותרת:
אני יודעת את זה. בכל אופן יש הבדל בין שוקולד שנדבק לשיניים ומכיל כמות עצומה של סוכר, לבין הפחמימות במאכלים אחרים. פשוט עניין של כמות הסוכר וגם של מרקם המאכל.
ועם זאת זו לא הצדקה לא לצחצח - כידוע.
מקווה שלא הובנתי אחרת.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:21 לא זה מה שמסובך... - HILLA
29/8/2004  14:28 אני כבר קצת התיאשתי ובכל זאת... (וגם שאלה בקשר למישחת שייניים - ורד שלשחר
29/8/2004  14:29 אני כבר קצת התיאשתי ובכל זאת... (וגם שאלה בקשר למישחת שינים). - ורד שלשחר
29/8/2004  14:50 פיבי וורד שלשחר - אריאלה
29/8/2004  15:12 יש בחנויות מברשת שינייים מגומי - קצת היפו'
29/8/2004  19:59 ורד - עד כמה שאני יודעת עדיף שלא - תמי.ד.
29/8/2004  20:39 מצטרפת עם שאלה משלי בנושא - איך משכנעים ילד עקשן לצחצח שיניים? - שירלי2
29/8/2004  20:52 ה- OT שלי מההודעה הקודמת בעצם הרבה יותר מתאים לפה - תמרה
29/8/2004  21:06 פיבי יקרה - קרן של בועז
29/8/2004  23:20 לתמי - - ורד שלשחר
30/8/2004  12:41 תמרה, עזבי, אני לא דוגמא... (וטיפ קטן - גבינה צהובה) - סאלוש
30/8/2004  14:07 לתמרה סאלוש ורד של שחר ובכלל - לירון
30/8/2004  23:14 סאלוש ולירון ולכל מי שמניקה בלילה - תמרה
30/8/2004  23:57 תמרה - שירלי2
31/8/2004  09:05 תמרה - לירון
31/8/2004  13:43 תמרה, נשמע לא רע - סאלוש
31/8/2004  14:31 ללירון סאלוש שירלי 2 וכל היתר - תמרה
31/8/2004  14:39 תמרה - לירון
31/8/2004  16:07 יופי, כיף לשמוע :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש