פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 23:14 תמרה מאת:
סאלוש ולירון ולכל מי שמניקה בלילה כותרת:
קודם כל תודה על ההתייחסות.
לסאלוש - אני ממש מבינה אותך. מאד קשה לי לעשות לו פעולות תוך כדי הלילה לאחר שנרדם במיוחד שהוא מצליח מתוך שינה לבטא אי רצון. למשל ניסיתי הלילה לתת לו מים אחרי ההנקה והוא ממש דוחף לי את היד הצידה. נכון אפשר בכוח לדחוף לו את הבקבוק לפה אבל זה יהיה ממש אונס/כפיה/הכרחה וכו' ובטח חוסר כבוד אל הבן אדם הקטן הזה שלא יכול להתנגד לי והכל כשהוא ישן. לו לי היה נעשה כדבר הזה מתוך שינה. ברר.... כך שמבחינה הנפשית אני מזדהה איתך. עם זאת אני מודאגת מההשלכות הפיזיות כי ברור לי שאם לא אנקוט בצעדי זהירות עלול להגיע היום שהוא יזדקק לטיפול כפי שתואר פה ואז הוא לא יצליח להבין איך לא שמרתי עליו כאשר היה בעין הסכנה.
הילדות שלכן גם יותר גדולות. סתיו ב- 8 חודשים וטליה, לא זוכרת בת כמה היא אבל היא לדעתי בת 3 משהוא כזה. זה גיל שכבר אפשר להסביר לתקשר והיא יכולה להבין למה זה חשוב לך. לבן שלי לא יעזור אם אני אתן מונולוג וכל שישאר זה האקט של ההכרחה.
מנגד אני לא הייתי רוצה להפסיק את הנקות הלילה. מכמה סיבות.
אז כן חלה ממש התקדמות בעניין הצחצוח שלפני השינה ובבוקר:
התברר שחיתול רטוב על האצבע שלי הוא אוהב. אז זה מהווה את השלב הראשון: חיתול ככה שעליו קצת משחה וזה מאד מרגיע אותי כי אני מרגישה שקצת ניקיון והסרה של החיידוקס ומריחה של משחה כבר עשינו וכל השאר אם אצליח זה בונוס.
דבר שני קניתי עוד 2 מברשות - מצאתי סט של 2 מברשות נחמד בניו פארם של MUMS. אני נותנת לו להחזיר מברשת בכל יד כשאת אחת מהן אני שמה אצלי בפה ואומרת לו שהוא יצחצח לאמא ואני לאילי. למרות שהוא לא מבין, הוא מבין. כלומר נראה לי שהוא מבין. הוא צוחק מזה ונותן לי להכניס לו מברשת ולצחצח. כל יום קצת יותר וקצת יותר יסודי. על המברשת הזו שנכנסת אליו פנימה אני שמה קצת משחה. לבסוף בכוס רגילה אני שמה מים וכאילו נותנת לו ללשתות אבל מאחר והוא לא יודע לשתות מכוס הרוב של המים נכנס פנימה ו... יותא החוצה וככה שוטף קצת את הפה אחרי המשחה.
אז זה משהוא שהשגתי בעקבות שילוב של כל ההמלצות הטכניות פה + דבריה של סאלוש אגב לתת כבוד לילד - נתת את הדוגמא של צחצוח השיניים שבאה בדיוק בימים שהייתי בטירוף ממנו בקטע הבלתי אפשרי הזה.
אבל למצוא פתרון ליישום באופן שפוי ולא אגרסיבי את ההמלצות של הלילה - לא מצליחה. המלצות והיערות נוספות תתקבלנה בברכה. תודה תמרה.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:21 לא זה מה שמסובך... - HILLA
29/8/2004  14:28 אני כבר קצת התיאשתי ובכל זאת... (וגם שאלה בקשר למישחת שייניים - ורד שלשחר
29/8/2004  14:29 אני כבר קצת התיאשתי ובכל זאת... (וגם שאלה בקשר למישחת שינים). - ורד שלשחר
29/8/2004  14:50 פיבי וורד שלשחר - אריאלה
29/8/2004  15:12 יש בחנויות מברשת שינייים מגומי - קצת היפו'
29/8/2004  19:59 ורד - עד כמה שאני יודעת עדיף שלא - תמי.ד.
29/8/2004  20:39 מצטרפת עם שאלה משלי בנושא - איך משכנעים ילד עקשן לצחצח שיניים? - שירלי2
29/8/2004  20:52 ה- OT שלי מההודעה הקודמת בעצם הרבה יותר מתאים לפה - תמרה
29/8/2004  21:06 פיבי יקרה - קרן של בועז
29/8/2004  23:20 לתמי - - ורד שלשחר
30/8/2004  12:41 תמרה, עזבי, אני לא דוגמא... (וטיפ קטן - גבינה צהובה) - סאלוש
30/8/2004  14:07 לתמרה סאלוש ורד של שחר ובכלל - לירון
30/8/2004  15:55 לירון - את צודקת כמובן - סאלוש
30/8/2004  23:57 תמרה - שירלי2
31/8/2004  09:05 תמרה - לירון
31/8/2004  13:43 תמרה, נשמע לא רע - סאלוש
31/8/2004  14:31 ללירון סאלוש שירלי 2 וכל היתר - תמרה
31/8/2004  14:39 תמרה - לירון
31/8/2004  16:07 יופי, כיף לשמוע :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש