|
30/8/2004 23:14
|
תמרה
|
מאת:
|
|
סאלוש ולירון ולכל מי שמניקה בלילה
|
כותרת:
|
קודם כל תודה על ההתייחסות. לסאלוש - אני ממש מבינה אותך. מאד קשה לי לעשות לו פעולות תוך כדי הלילה לאחר שנרדם במיוחד שהוא מצליח מתוך שינה לבטא אי רצון. למשל ניסיתי הלילה לתת לו מים אחרי ההנקה והוא ממש דוחף לי את היד הצידה. נכון אפשר בכוח לדחוף לו את הבקבוק לפה אבל זה יהיה ממש אונס/כפיה/הכרחה וכו' ובטח חוסר כבוד אל הבן אדם הקטן הזה שלא יכול להתנגד לי והכל כשהוא ישן. לו לי היה נעשה כדבר הזה מתוך שינה. ברר.... כך שמבחינה הנפשית אני מזדהה איתך. עם זאת אני מודאגת מההשלכות הפיזיות כי ברור לי שאם לא אנקוט בצעדי זהירות עלול להגיע היום שהוא יזדקק לטיפול כפי שתואר פה ואז הוא לא יצליח להבין איך לא שמרתי עליו כאשר היה בעין הסכנה. הילדות שלכן גם יותר גדולות. סתיו ב- 8 חודשים וטליה, לא זוכרת בת כמה היא אבל היא לדעתי בת 3 משהוא כזה. זה גיל שכבר אפשר להסביר לתקשר והיא יכולה להבין למה זה חשוב לך. לבן שלי לא יעזור אם אני אתן מונולוג וכל שישאר זה האקט של ההכרחה. מנגד אני לא הייתי רוצה להפסיק את הנקות הלילה. מכמה סיבות. אז כן חלה ממש התקדמות בעניין הצחצוח שלפני השינה ובבוקר: התברר שחיתול רטוב על האצבע שלי הוא אוהב. אז זה מהווה את השלב הראשון: חיתול ככה שעליו קצת משחה וזה מאד מרגיע אותי כי אני מרגישה שקצת ניקיון והסרה של החיידוקס ומריחה של משחה כבר עשינו וכל השאר אם אצליח זה בונוס. דבר שני קניתי עוד 2 מברשות - מצאתי סט של 2 מברשות נחמד בניו פארם של MUMS. אני נותנת לו להחזיר מברשת בכל יד כשאת אחת מהן אני שמה אצלי בפה ואומרת לו שהוא יצחצח לאמא ואני לאילי. למרות שהוא לא מבין, הוא מבין. כלומר נראה לי שהוא מבין. הוא צוחק מזה ונותן לי להכניס לו מברשת ולצחצח. כל יום קצת יותר וקצת יותר יסודי. על המברשת הזו שנכנסת אליו פנימה אני שמה קצת משחה. לבסוף בכוס רגילה אני שמה מים וכאילו נותנת לו ללשתות אבל מאחר והוא לא יודע לשתות מכוס הרוב של המים נכנס פנימה ו... יותא החוצה וככה שוטף קצת את הפה אחרי המשחה. אז זה משהוא שהשגתי בעקבות שילוב של כל ההמלצות הטכניות פה + דבריה של סאלוש אגב לתת כבוד לילד - נתת את הדוגמא של צחצוח השיניים שבאה בדיוק בימים שהייתי בטירוף ממנו בקטע הבלתי אפשרי הזה. אבל למצוא פתרון ליישום באופן שפוי ולא אגרסיבי את ההמלצות של הלילה - לא מצליחה. המלצות והיערות נוספות תתקבלנה בברכה. תודה תמרה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|