אני באופן איש יחוויתי טראומה של עששת שגרמה לי לעבור טיפול בגיל גן (בהרדמה מלאה...) בגלל בקבוקי מיץ פטל בלילה כדי שלא אתייבש. אני הייתי חותכת את הענין חד וחלק. אין בקבוקים אחרי צחצוח שיניים. מי שצמא שישתה מים ומי שלא רוצה שלא. פה נגמרות האופציות. בעיני עדיף שהילד/ה יבכה/יצווח כמה לילות ולא כל חייו.
ממליצה לך לחפש במאמרים ב'שאלות נפוצות' על יונקים ועששת, או במנוע החיפוש תחת עששת. כמו כן אם הבקבוקים הם סטנדרט תק' ארוכה ולילדה יש שיניים כדאי מאוד ללכת לבקר רופא שיניים לילדים, כדי לדעת מה המצב ואם יש צורך בטיפול ואיזה.
|
תוכן התגובה:
|