פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 14:38 ריש מאת:
יעל, כותרת:
אני באופן איש יחוויתי טראומה של עששת שגרמה לי לעבור טיפול בגיל גן (בהרדמה מלאה...) בגלל בקבוקי מיץ פטל בלילה כדי שלא אתייבש.
אני הייתי חותכת את הענין חד וחלק. אין בקבוקים אחרי צחצוח שיניים. מי שצמא שישתה מים ומי שלא רוצה שלא. פה נגמרות האופציות. בעיני עדיף שהילד/ה יבכה/יצווח כמה לילות ולא כל חייו.

ממליצה לך לחפש במאמרים ב'שאלות נפוצות' על יונקים ועששת, או במנוע החיפוש תחת עששת.
כמו כן אם הבקבוקים הם סטנדרט תק' ארוכה ולילדה יש שיניים כדאי מאוד ללכת לבקר רופא שיניים לילדים, כדי לדעת מה המצב ואם יש צורך בטיפול ואיזה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  17:52 למעשה היא אוכלת כמות עצומה בלילה - סאלוש
29/8/2004  19:58 האמת היא שהיא - יעל*
29/8/2004  20:48 OT לסאלוש - סליחה מיעל - ואם תיתי גם תתיחס - תמרה
29/8/2004  22:19 התכוונת בודאי לתחליב חלף. (ל"ת) - ח-ח-ח
29/8/2004  22:29 ועכשיו ברצינות- - ח-ח-ח
30/8/2004  08:34 תחליף ולא תחליב ....ועדכונון - יעל*
30/8/2004  09:03 יעל, - שרון-ש
30/8/2004  09:09 שרון-ש - יעל*


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש