|
29/8/2004 20:48
|
תמרה
|
מאת:
|
|
OT לסאלוש - סליחה מיעל - ואם תיתי גם תתיחס
|
כותרת:
|
סאלוש הי, היו פה בזמן האחרון דיונים על עששת והנקה. מאחר ואני יודעת שאת מניקה את סתיו רציתי לשמוע מנסיונך איך את מתמודדת עם כל הביצוע של ההמלצות. בעיקר ההמלצה שישתו מים אחרי כל הנקת לילה ולצחצח שיניים לפחות עם חיתול אחרי כל הנקה. אני עכשיו בתחילת דרכי בעניין. אני כן מצליחה לצחצח לו שיניים לפני השינה אבל אז באה הנקה ההירדמות. אחריה אני מצליחה שישתה קצת מים אבל לא מעיזה לנסות את החיתול הרטוב שוב על השיניים. ממש מפחדת לבאס אותו. לו היה חמים אולי עוד איך שהוא אבל לא מצליחה לארגן את זה תחת היד עדיין וגם ממש בלילה עד שהיגעתי למסלול שאני מצליחה להניק עם מינימום פעולות ולא לצאתמהשינה וכל הלילות הפכו הרבה יותר טוב, הוא לא רוצה לשתות אחרי הנקות לילה ועל שימוש בחיתול רטוב... בקיצור מה את עושה ואיך את נוהגת וכמובן כל האחרות גם ולתיתי, לא רק כרופאת שיניים שקראתי את כל ההמלצות שלך אלא כאמא שמיישמת את ההמלצות של עצמה איך זה תכלס עובד? כלומר איך זה שהבת שלך מוכנה / רוצה לשתות מתוך שינה מים? ואיך זה שהיא משתת פעולה עם צחצוח לילי תוך כדי שינה. הבן שלי רק בן שנה וזה בטח גם משפיע אבל הבת שלך היתה בת שנה לפני שהגיעה לגילה הנוכחי אז בטח תדעי להנחות אותי יותר טוב. תודה תמרה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|