פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 09:09 יעל* מאת:
שרון-ש כותרת:
היא דיי רזונת, נמצאת באחוזון ה-50 מבחינת משקל ואחוזון 90 מבחינת גובה. אז אני לא מודאגת מההשמנה אלא מעששת ומאיכות השינה שלנו (כבר שכחתי מה זה (-:

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:38 יעל, - ריש
29/8/2004  17:52 למעשה היא אוכלת כמות עצומה בלילה - סאלוש
29/8/2004  19:58 האמת היא שהיא - יעל*
29/8/2004  20:48 OT לסאלוש - סליחה מיעל - ואם תיתי גם תתיחס - תמרה
29/8/2004  22:19 התכוונת בודאי לתחליב חלף. (ל"ת) - ח-ח-ח
29/8/2004  22:29 ועכשיו ברצינות- - ח-ח-ח
30/8/2004  08:34 תחליף ולא תחליב ....ועדכונון - יעל*
30/8/2004  09:03 יעל, - שרון-ש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש