פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/8/2004 09:09
יעל*
מאת:
שרון-ש
כותרת:
היא דיי רזונת, נמצאת באחוזון ה-50 מבחינת משקל ואחוזון 90 מבחינת גובה. אז אני לא מודאגת מההשמנה אלא מעששת ומאיכות השינה שלנו (כבר שכחתי מה זה (-:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/8/2004 14:38
יעל,
-
ריש
29/8/2004 17:52
למעשה היא אוכלת כמות עצומה בלילה
-
סאלוש
29/8/2004 19:58
האמת היא שהיא
-
יעל*
29/8/2004 20:48
OT לסאלוש - סליחה מיעל - ואם תיתי גם תתיחס
-
תמרה
29/8/2004 22:19
התכוונת בודאי לתחליב חלף. (ל"ת)
-
ח-ח-ח
29/8/2004 22:29
ועכשיו ברצינות-
-
ח-ח-ח
30/8/2004 08:34
תחליף ולא תחליב ....ועדכונון
-
יעל*
30/8/2004 09:03
יעל,
-
שרון-ש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש