אני מכירה ילד קטן שנמצא חצי מהזמן אצל אמא וחצי אצל אבא והוא במצב נורא !!! חסר לו באופן ברור קביעות בטחון ושקט. אני לא רואה מדוע ילד צריך לשלם על כך שהוריו נפרדים ולבלבל לו את החיים יותר משהם ממילא ... אני הייתי מנסה לשמור את מסגרת החיים כפי שהיא (אותה מיטה , אותו ביית , אותו סדר יום ) בלי לקרוע אותו לחיים מפוצלים בין שני בתים . סליחה , פשוט אני רואה את זה בחיים וזה נורא . אני חושבת שאתה יכול להיות אבא נפלא גם עם להחזיר את הילד לישון במטתו בלילה . אכן גירושין זה דבר קשה לילד , אין דרך לעקוף את זה ובטח לא להוסיף קושי ע"י פיצול הילד לשני בתים .
|
תוכן התגובה:
|