פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 22:33 נעממה מאת:
דעתי - כותרת:
אני מכירה ילד קטן שנמצא חצי מהזמן אצל אמא וחצי אצל אבא והוא במצב נורא !!!
חסר לו באופן ברור קביעות בטחון ושקט. אני לא רואה מדוע ילד צריך לשלם על כך שהוריו נפרדים ולבלבל לו את החיים יותר משהם ממילא ...
אני הייתי מנסה לשמור את מסגרת החיים כפי שהיא (אותה מיטה , אותו ביית , אותו סדר יום ) בלי לקרוע אותו לחיים מפוצלים בין שני בתים .
סליחה , פשוט אני רואה את זה בחיים וזה נורא .
אני חושבת שאתה יכול להיות אבא נפלא גם עם להחזיר את הילד לישון במטתו בלילה .
אכן גירושין זה דבר קשה לילד , אין דרך לעקוף את זה ובטח לא להוסיף קושי ע"י פיצול הילד לשני בתים .

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:54 למשה - רון
29/8/2004  15:53 היי משה, זו דעתי - רחליקה
29/8/2004  17:46 למשה - יוני
29/8/2004  18:50 ליוני: אשמח לדעת מה דרורית המליצה וגם - משה
29/8/2004  19:14 ילד צריך אמא ואבא - דנה
29/8/2004  21:20 תשובה - יוני
29/8/2004  22:31 מנסיון אישי - **
29/8/2004  22:52 הגישה שלי: - לין
30/8/2004  01:25 ראיתי ילדים מאושרים - annat
30/8/2004  07:23 עוד שתי נקודות - annat
30/8/2004  08:07 שני קישורים למאמרים מועילים ברשת - גלית
30/8/2004  10:15 שלום לך משה, זה באמת דבר קשה. גם אני התגרשתי כשהבן שלי היה כמעט בן שנתיים - @
30/8/2004  10:46 נראה לי מאד תלוי במערכת היחסים עכשיו - HILLA
30/8/2004  17:52 משה יקר - מיכל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש