פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 22:52 לין מאת:
הגישה שלי: כותרת:
אני בעקרון חושבת שצריך לבחון כל מקרה לגופו:
ישנם ילדים,כפי שנעמה תיארה, שפשוט עדיף להם לישון רק בבית קבוע אחד.
וישנם ילדים שהכי מתאים ואופטימלי בשבילם לגור אצל האב:
זה תלוי בכל מיני גורמים כמו-
אופי הילד, הקשר שלו לאם, הקשר שלו לאב, הקשר בין האב לאם וכ"ו.
כדי לדעת מה אצלך, משה,תצטרך (אם לא מפריע לך) לנדב לנו קצת יותר פרטים על אופי הקשרים.
בתקווה שהכל יסתדר , לין.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:54 למשה - רון
29/8/2004  15:53 היי משה, זו דעתי - רחליקה
29/8/2004  17:46 למשה - יוני
29/8/2004  18:50 ליוני: אשמח לדעת מה דרורית המליצה וגם - משה
29/8/2004  19:14 ילד צריך אמא ואבא - דנה
29/8/2004  21:20 תשובה - יוני
29/8/2004  22:31 מנסיון אישי - **
29/8/2004  22:33 דעתי - - נעממה
30/8/2004  01:25 ראיתי ילדים מאושרים - annat
30/8/2004  07:23 עוד שתי נקודות - annat
30/8/2004  08:07 שני קישורים למאמרים מועילים ברשת - גלית
30/8/2004  10:15 שלום לך משה, זה באמת דבר קשה. גם אני התגרשתי כשהבן שלי היה כמעט בן שנתיים - @
30/8/2004  10:46 נראה לי מאד תלוי במערכת היחסים עכשיו - HILLA
30/8/2004  17:52 משה יקר - מיכל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש