פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 01:25 annat מאת:
ראיתי ילדים מאושרים כותרת:
מכך שיש להם גם אמא וגם אבא ולא רק אמא ואיזה איש אחד שלוקח אותם אחה"צ לבילויים.
מסכימה לכל מילה של דנה, מנסיון של בנו של בנזוגי שנמצא בחזקה משותפת ומקבל בטבעיות את שתי המשפחות שיש לו.
זה אולי עצוב שככה צריך להיות, אבל גרושים זה הזדמנות לאבות וילדיהם להרוויח זה את זה - אל תוותר.
ותשובה שמישהו שילדו בחזקה משותפת נתן פעם למישהי שהטיפה לו שהילד צריך שתהיה לו המיטה שלו (אחת) והחדר שלו (אחד) והשולחן שלו (אחד) ושאליהם הוא קשור, הוא אמר לה: אצלנו הילד נקשר לאנשים ולא לחפצים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:54 למשה - רון
29/8/2004  15:53 היי משה, זו דעתי - רחליקה
29/8/2004  17:46 למשה - יוני
29/8/2004  18:50 ליוני: אשמח לדעת מה דרורית המליצה וגם - משה
29/8/2004  19:14 ילד צריך אמא ואבא - דנה
29/8/2004  21:20 תשובה - יוני
29/8/2004  22:31 מנסיון אישי - **
29/8/2004  22:33 דעתי - - נעממה
29/8/2004  22:52 הגישה שלי: - לין
30/8/2004  07:23 עוד שתי נקודות - annat
30/8/2004  08:07 שני קישורים למאמרים מועילים ברשת - גלית
30/8/2004  10:15 שלום לך משה, זה באמת דבר קשה. גם אני התגרשתי כשהבן שלי היה כמעט בן שנתיים - @
30/8/2004  10:46 נראה לי מאד תלוי במערכת היחסים עכשיו - HILLA
30/8/2004  17:52 משה יקר - מיכל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש