מכך שיש להם גם אמא וגם אבא ולא רק אמא ואיזה איש אחד שלוקח אותם אחה"צ לבילויים. מסכימה לכל מילה של דנה, מנסיון של בנו של בנזוגי שנמצא בחזקה משותפת ומקבל בטבעיות את שתי המשפחות שיש לו. זה אולי עצוב שככה צריך להיות, אבל גרושים זה הזדמנות לאבות וילדיהם להרוויח זה את זה - אל תוותר. ותשובה שמישהו שילדו בחזקה משותפת נתן פעם למישהי שהטיפה לו שהילד צריך שתהיה לו המיטה שלו (אחת) והחדר שלו (אחד) והשולחן שלו (אחד) ושאליהם הוא קשור, הוא אמר לה: אצלנו הילד נקשר לאנשים ולא לחפצים.
|
תוכן התגובה:
|