פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 10:15 @ מאת:
שלום לך משה, זה באמת דבר קשה. גם אני התגרשתי כשהבן שלי היה כמעט בן שנתיים כותרת:
זה גיל שקשה להם לקלוט מה קורה
לי היה נראה שהוא לא יבין כלום ולמרבה הפליאה הוא הבין ועוד איך הבין. אנחנו הלכנו לדרורית אמיתי דרור בערך חודשיים אחרי הגירושין (כל אחד לבד. אני בהתחלה והאבא של בני התחיל קצת אחרי כי בהתחלה הוא לא הסכים). אני יכולה להגיד שני דברים שלמדתי
א. להתיעץ לפני ולקבל טיפים. ב. ללכת פעם בשבוע אחרי הגירושין להתיעץ. אני הולכת כבר כמה חודשים וזה עזר לי להתמודד עם הרבה בעיות אצל הילד.
טוב לראות שלך איכפת. לי היה ניסיון רע עם האבא של הילד שלא רצה להבין כל כך מה עובר על הילד ושילמנו על זה מחיר גדול. קודם כל הילד שילם מחיר. עם העזרה בהתיעצות אנחנו עושים תיקונים ומשפרים את המצב קצת. אני הולכת פעם בשבוע והאבא הולך פעם בשבועיים. מה לעשות? הוא תמיד היה עם יד חזקה על הכסף ולא פתח אותה ועכשו זה גם מתבטא בהכל! והילד מרגיש את זה. אנחנו חצי שנה אחרי הגירושין והמצב של הילד משתפר.הוא כמעט בן שנתיים וחצי ומתמודד.
מאחלת לך שתעבור את הכל בסדר ושולחת לך כוח.אתה נראה לי אבא שאיכפת לו.
אם תרצה עוד עזרה או שיחה אישית תכתוב את המייל שלך ואשלח לך מייל.




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  14:54 למשה - רון
29/8/2004  15:53 היי משה, זו דעתי - רחליקה
29/8/2004  17:46 למשה - יוני
29/8/2004  18:50 ליוני: אשמח לדעת מה דרורית המליצה וגם - משה
29/8/2004  19:14 ילד צריך אמא ואבא - דנה
29/8/2004  21:20 תשובה - יוני
29/8/2004  22:31 מנסיון אישי - **
29/8/2004  22:33 דעתי - - נעממה
29/8/2004  22:52 הגישה שלי: - לין
30/8/2004  01:25 ראיתי ילדים מאושרים - annat
30/8/2004  07:23 עוד שתי נקודות - annat
30/8/2004  08:07 שני קישורים למאמרים מועילים ברשת - גלית
30/8/2004  10:46 נראה לי מאד תלוי במערכת היחסים עכשיו - HILLA
30/8/2004  17:52 משה יקר - מיכל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש