|
30/8/2004 10:15
|
@
|
מאת:
|
|
שלום לך משה, זה באמת דבר קשה. גם אני התגרשתי כשהבן שלי היה כמעט בן שנתיים
|
כותרת:
|
זה גיל שקשה להם לקלוט מה קורה לי היה נראה שהוא לא יבין כלום ולמרבה הפליאה הוא הבין ועוד איך הבין. אנחנו הלכנו לדרורית אמיתי דרור בערך חודשיים אחרי הגירושין (כל אחד לבד. אני בהתחלה והאבא של בני התחיל קצת אחרי כי בהתחלה הוא לא הסכים). אני יכולה להגיד שני דברים שלמדתי א. להתיעץ לפני ולקבל טיפים. ב. ללכת פעם בשבוע אחרי הגירושין להתיעץ. אני הולכת כבר כמה חודשים וזה עזר לי להתמודד עם הרבה בעיות אצל הילד. טוב לראות שלך איכפת. לי היה ניסיון רע עם האבא של הילד שלא רצה להבין כל כך מה עובר על הילד ושילמנו על זה מחיר גדול. קודם כל הילד שילם מחיר. עם העזרה בהתיעצות אנחנו עושים תיקונים ומשפרים את המצב קצת. אני הולכת פעם בשבוע והאבא הולך פעם בשבועיים. מה לעשות? הוא תמיד היה עם יד חזקה על הכסף ולא פתח אותה ועכשו זה גם מתבטא בהכל! והילד מרגיש את זה. אנחנו חצי שנה אחרי הגירושין והמצב של הילד משתפר.הוא כמעט בן שנתיים וחצי ומתמודד. מאחלת לך שתעבור את הכל בסדר ושולחת לך כוח.אתה נראה לי אבא שאיכפת לו. אם תרצה עוד עזרה או שיחה אישית תכתוב את המייל שלך ואשלח לך מייל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|