|
29/8/2004 15:01
|
HILLA
|
מאת:
|
|
אם את לא נוהגת, את יושבת ולא מתרוצצת,
|
כותרת:
|
חוזרים הביתה מוקדם כדי שתוכלי לישון כמו שצריך, ויש הבנה של בעלך שאם את רוצה-חוזרים, נראה לי בסדר. אני הייתי מאד מותשת ורציתי לישון. אבל אם יאפשרו לך לישון אחהצ, אני מאמינה שזה בסדר. במיוחד שכמו שאני מבינה אין הרבה אפשרויות אחרות. בהצלחה ותשובות טובות
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|