פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2004 22:28 ליאתיתי מאת:
הריון צעיר - תודה גדולה על הנדיבות החמימה הזו! נורא נעים! ולכולכן כותרת:
תודה עליכן, כרגיל יקרות.
הילה - בבי"ח מאיר. מה, את בעניינים האלה? הייתי מדוורת לך ישירות הביתה (:
הריון צעיר - אם את עוד כאן בעצם... עדכון תופעות לוואי: ישנתי כמו מטורפת. התעוררתי בבוקר מאוחר, בצהריים נכנסתי למיטה כדי לקרוא ולא הצלחתי להחזיק אותי, ואחרי שנת צהריים אימתנית עוד העזתי להרדם באמצע סרט בלילה. רק שתביני.
אבל היום (היום השלישי) שיפור משמעותי ביותר.
לא יודעת אם זה עוזר.
שיהיה בהצלחה, ותודה על כל הדאגה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  15:01 אם את לא נוהגת, את יושבת ולא מתרוצצת, - HILLA
29/8/2004  15:02 לא יודעת (נשמע לי בסדר), אבל - סיס
29/8/2004  15:03 לא יודעת (נשמע לי בסדר), אבל - סיס
29/8/2004  15:25 הי סיס, קלעת בול, והילה יקרה (שאת המידע המצוין שלך על הבדיקה אני נוצרת) תודה גדולה (ל"ת) - הריון צעיר
29/8/2004  18:11 מנוחה אחרי סיסי שיליה - זברה
29/8/2004  19:30 מישהי יכולה לתאר לי איך מתבצעת בדיקת סיסי שילייה? - עוד הריון צעיר
29/8/2004  21:08 ----עדכונון, ואולי גם איכשהו תשובה הריון צעיר----- - ליאתיתי
29/8/2004  21:12 ליאתיתי - דניאלה
29/8/2004  21:20 ליאתיתי - מקופלת
29/8/2004  21:22 ליאתיתי - תהילה
29/8/2004  21:43 ליאתיתי נשמה יקרה, - איריס גוב
29/8/2004  21:49 ליאתיתי - (לשאר: מצטערת, לא יודעת כלום על סיסי שליה) - מאיה מ
29/8/2004  22:14 ליאתיתי - גילי אבישי
29/8/2004  22:21 ליאתיתי, שמחה לארח אותך ומקווה שהכל יתגלגל לטובה, וזברה, תודה על תיאור ההתרשמות שלך (ל"ת) - הריון צעיר
30/8/2004  00:13 ליאתיתי, אני דווקא מאמינה - דובת גריזלי
30/8/2004  04:14 עוד אינפו על סיסי שיליה - נוש
30/8/2004  09:45 נוש - ואיך הרגשת אחרי הבדיקה? אם כבר סקר שיהיה מקיף (ל"ת) - הריון צעיר
30/8/2004  10:26 לליאתיתי, ולעוד הריון צעיר. - HILLA
30/8/2004  12:42 תרגישו טוב כולכן... - סאלוש
30/8/2004  16:31 ליאתיתי שלי..חיבוק גדול ומועך. (ל"ת) - שרי
30/8/2004  16:39 תשובה לגבי הרגשה לאחר הבדיקה... - נוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש