|
31/8/2004 22:28
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
הריון צעיר - תודה גדולה על הנדיבות החמימה הזו! נורא נעים! ולכולכן
|
כותרת:
|
תודה עליכן, כרגיל יקרות. הילה - בבי"ח מאיר. מה, את בעניינים האלה? הייתי מדוורת לך ישירות הביתה (: הריון צעיר - אם את עוד כאן בעצם... עדכון תופעות לוואי: ישנתי כמו מטורפת. התעוררתי בבוקר מאוחר, בצהריים נכנסתי למיטה כדי לקרוא ולא הצלחתי להחזיק אותי, ואחרי שנת צהריים אימתנית עוד העזתי להרדם באמצע סרט בלילה. רק שתביני. אבל היום (היום השלישי) שיפור משמעותי ביותר. לא יודעת אם זה עוזר. שיהיה בהצלחה, ותודה על כל הדאגה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|