פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2004 15:32 קצת היפו' מאת:
אנחנו הולכות לגן אמנם כותרת:
אבל נראה לי שכבר החלטת, ושאת רוצה להשאיר אותו עוד במשפחתון, אז כנראה שזה הכי טוב בשבילכם... בהצלחה בכל מקרה!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  15:38 אני בעד המשפחתון, עד האביב, 18 ילדים - זה קצת הרבה לטעמי בגיל הזה. " חום ואהבה", כמו שכתבת - זה בדיוק מה שהוא זקוק לו. בהצלחה. (ל"ת) - מעיין
29/8/2004  15:49 רק עברתי לרגע - אבל לדעתי משפחתון - סאלוש
29/8/2004  15:50 אני הייתי משאירה אותו. אלא אם הוא יהיה הכי גדול באופן משמעותי. - HILLA
29/8/2004  17:44 אנחנו במצב זהה - מירי פ.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש