פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/8/2004 15:32
קצת היפו'
מאת:
אנחנו הולכות לגן אמנם
כותרת:
אבל נראה לי שכבר החלטת, ושאת רוצה להשאיר אותו עוד במשפחתון, אז כנראה שזה הכי טוב בשבילכם... בהצלחה בכל מקרה!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/8/2004 15:38
אני בעד המשפחתון, עד האביב, 18 ילדים - זה קצת הרבה לטעמי בגיל הזה. " חום ואהבה", כמו שכתבת - זה בדיוק מה שהוא זקוק לו. בהצלחה. (ל"ת)
-
מעיין
29/8/2004 15:49
רק עברתי לרגע - אבל לדעתי משפחתון
-
סאלוש
29/8/2004 15:50
אני הייתי משאירה אותו. אלא אם הוא יהיה הכי גדול באופן משמעותי.
-
HILLA
29/8/2004 17:44
אנחנו במצב זהה
-
מירי פ.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש