פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 22:02 לימור מאת:
הי בנות, מצטערת על העיכוב בתגובה, תודה על הממלצה אאמץ את אחד מהשניים. לילה טוב.. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2004  17:01 באיזה קופ"ח את? - תהילה
29/8/2004  19:22 אם את מכב"י אני ממליצה על פנסקי או טובבין. (ל"ת) - ק.ס.
29/8/2004  19:55 וב מכבי - וגם כללית - קונפורטי (ל"ת) - תמי.ד.
29/8/2004  20:27 #### OT שושו #### - שירלי2
29/8/2004  20:59 ואת את במקרה ב"מאוחדת": ד"ר ניב, שאני נוסעת אליו במיוחד מת"א. - הוטיקה
29/8/2004  21:26 הוטיקה איזה קטע - תמרה
29/8/2004  22:12 תמרה, איך אני שמחה שאני לא היחידה שחושבת עליו את כל הדברים הטובים שכתבת - הוטיקה
29/8/2004  22:47 הוא מקבל שם ממכבי? או פרטי או מה? (ל"ת) - תמרה
29/8/2004  23:05 גם אני עם ק.ס - טובבין או פנסקי - ורד שלשחר
30/8/2004  10:04 אם בכללית, דר' ערן כסיף שנהג לבקר אותנו כאן פעם. - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש