פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/8/2004 22:02
לימור
מאת:
הי בנות, מצטערת על העיכוב בתגובה, תודה על הממלצה אאמץ את אחד מהשניים. לילה טוב.. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/8/2004 17:01
באיזה קופ"ח את?
-
תהילה
29/8/2004 19:22
אם את מכב"י אני ממליצה על פנסקי או טובבין. (ל"ת)
-
ק.ס.
29/8/2004 19:55
וב מכבי - וגם כללית - קונפורטי (ל"ת)
-
תמי.ד.
29/8/2004 20:27
#### OT שושו ####
-
שירלי2
29/8/2004 20:59
ואת את במקרה ב"מאוחדת": ד"ר ניב, שאני נוסעת אליו במיוחד מת"א.
-
הוטיקה
29/8/2004 21:26
הוטיקה איזה קטע
-
תמרה
29/8/2004 22:12
תמרה, איך אני שמחה שאני לא היחידה שחושבת עליו את כל הדברים הטובים שכתבת
-
הוטיקה
29/8/2004 22:47
הוא מקבל שם ממכבי? או פרטי או מה? (ל"ת)
-
תמרה
29/8/2004 23:05
גם אני עם ק.ס - טובבין או פנסקי
-
ורד שלשחר
30/8/2004 10:04
אם בכללית, דר' ערן כסיף שנהג לבקר אותנו כאן פעם.
-
HILLA
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש