|
30/8/2004 15:36
|
איריס גוב
|
מאת:
|
|
ביום רביעי, הזה!!! תודה לאל!
|
כותרת:
|
גם לי לא היה קל הקיץ הזה.
ההצעות שיש לי הן חברותא, וצינון הרוחות. דהיינו חברים ומים. כשיש חברים (ועדיף שיבואו עם אמא שלהם) הרבה יותר קל. החופש הזה התארחה אצלי חברה עם שלושת ילדיה לשלושה ימים. למרות העובדה שהסתובבו כאן שבעה ילדים, הבית מעולם לא נראה נקי ומסודר יותר, הילדים הצליחו להגיע למיטות בזמן, אכלו שלוש ארוחות מסודרות ביום ולא חיפפנו עם ג'אנק, והיה הרבה יותר שקט ונעים, כך שיכולתי גם לשתות כוס קפה בשעת בוקר סבירה, ולשוחח ולהנות מהחברה. גורם לי לחשוב על תפקיד השבט בחיינו. ומים, ברור, לא? כל מקור מים הוא צינון לגוף ולנפש. אנחנו בילינו הרבה בבריכה ובטיולים וקמפינג אחד. היה נהדר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|