פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 13:31 שרון-ש מאת:
אחת האפשרויות היא פטריה על הלשון כותרת:
תבדקי אם אין לו שכבה לבנה על הלשון, אני יודעת שזה כואב להם לינוק עם פטריה כזו.

מעבר לכך, האם את אוכלת ושותה מספיק, ונחה? נשמע לא כל כך הגיוני שנגמר לך החלב. האם מעבר לזמן ההנקה הילד רגוע, מחייך, מזיז רגליים וידיים, נראה לך בסדר? תינוק רעב הוא לא רגוע ובוכה הרבה.
איך החיתולים שלו, רטובים? הוא עושה מספיק פיפי? וקקי?

זה כל מה שנאי יכולה לחשוב עליו. אולי יועצת הנקה יכולה לעזור יותר.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  13:44 היי מיכלה - אמא בחיתולים
30/8/2004  21:06 תקראי מה כתבתי לא מזמן: - במבי
30/8/2004  22:54 לעפרה, תודה רבה, חיזקת אותי. - מיכלה
30/8/2004  23:08 יופי - אני רואה שבמבי חסכה לי הרבה עבודה! (ל"ת) - ד"ר ליבוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש