תבדקי אם אין לו שכבה לבנה על הלשון, אני יודעת שזה כואב להם לינוק עם פטריה כזו.
מעבר לכך, האם את אוכלת ושותה מספיק, ונחה? נשמע לא כל כך הגיוני שנגמר לך החלב. האם מעבר לזמן ההנקה הילד רגוע, מחייך, מזיז רגליים וידיים, נראה לך בסדר? תינוק רעב הוא לא רגוע ובוכה הרבה. איך החיתולים שלו, רטובים? הוא עושה מספיק פיפי? וקקי?
זה כל מה שנאי יכולה לחשוב עליו. אולי יועצת הנקה יכולה לעזור יותר.
|
תוכן התגובה:
|