|
30/8/2004 15:46
|
זברה
|
מאת:
|
|
דעה אחרת
|
כותרת:
|
אני חושבת שהילד קשור ביותר למי שהוא נמצא איתו הרבה ומטפל בו, ואם יהיה לפחות עוד מישהו אחד כזה (מועמד ראשון - אבא?) אז גם איתו יהיה מוכן לשהות, לפחות לפרק זמן מסוים. לדעתי, מצב שבו את לא יכולה לצאת לבד לשעה שעתיים הוא מאד בעייתי, אלא אם כן לך זה מתאים. אני גם לא לגמרי בטוחה שזו לא דינמיקה שנבנית באופן הדדי. אני חושבת שהדרך הנכונה לשנות זאת היא כמו שהציעו - לשהות הרבה במחיצת אדם נוסף, שכאמור לדעתי זה צריך בראש ובראשונה להיות אבא, אבל אם זה לא בא בחשבון אז מישהו אחר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|