פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 15:46 זברה מאת:
דעה אחרת כותרת:
אני חושבת שהילד קשור ביותר למי שהוא נמצא איתו הרבה ומטפל בו, ואם יהיה לפחות עוד מישהו אחד כזה (מועמד ראשון - אבא?) אז גם איתו יהיה מוכן לשהות, לפחות לפרק זמן מסוים. לדעתי, מצב שבו את לא יכולה לצאת לבד לשעה שעתיים הוא מאד בעייתי, אלא אם כן לך זה מתאים. אני גם לא לגמרי בטוחה שזו לא דינמיקה שנבנית באופן הדדי. אני חושבת שהדרך הנכונה לשנות זאת היא כמו שהציעו - לשהות הרבה במחיצת אדם נוסף, שכאמור לדעתי זה צריך בראש ובראשונה להיות אבא, אבל אם זה לא בא בחשבון אז מישהו אחר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  12:49 סטלה, - עידית של שחר
30/8/2004  12:49 את עושה מצוין - סאלוש
30/8/2004  12:50 מוכר, בטח מוכר - מ
30/8/2004  15:46 אצלי מצב בדיוק הפוך - מור
31/8/2004  09:42 תודה לכל העונות והמסקנות שלי... - סטלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש