פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
5/9/2004 00:03
ריקי
מאת:
בכלל לא יקר
כותרת:
לגבי החולצות עם הרוכסנים והביטנה הפנימית
של בייבי בובט, אני קניתי חולצה ב - 79 ש"ח בלבד
ואם הייתי קונה 2 הייתי מקבלת הנחה , גם אם היה
עולה יותר הייתי קונה , אני בכל מקרה מתכוונת
להניק בעזרתה בלידות הבאות
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/8/2004 19:56
באיופן אישי...
-
איימי
30/8/2004 20:36
תודה רבה. מדליק. באמת לא אהבתי את המסורבלות שיש לי. ל"ת (ל"ת)
-
אמא של כדור
30/8/2004 20:58
אני מצאתי חולצות עם פטנט ריצרצ בצד של בייבי בובט נהדרות ולא רק לרזות (ל"ת)
-
קרן של בועז
30/8/2004 21:28
OT אם יש לי איחור במחזור וכאבים בבטן התחתונה, יכולים להיות אלו סימנים להריון? הסבר בפנים
-
כרגע לא חשוב
30/8/2004 22:50
לקרן של בועז- איפה אפשר למצוא חולצות כאלה? (ל"ת)
-
עידית
30/8/2004 23:06
גם אני אשמח לשמוע.... (ל"ת)
-
איימי
30/8/2004 23:37
חולצת הנקה עם הריצ'רץ.... לינק לאתר,,,ויש שם רשימת סניפים שמוכרים אותה
-
מקופלת
31/8/2004 00:13
איימי, יכולה להיות גם שמנמנה שחם לה.
-
תמי
31/8/2004 06:42
זה רעיון הפטנט החדש..
-
שרה
31/8/2004 08:22
אני הוספתי רוכסנים
-
סיס
31/8/2004 08:32
תמוש, אני בשמנמניותי לא מסוגלת ללבוש גופיות צמודות כאלו.
-
איימי
31/8/2004 14:54
לעידית , איימי ושאר המתעניינות
-
קרן של בועז
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש