פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2004 20:41 פשפשית מאת:
דנה, לא הבנתי מה ההתלהבות, הוא ישן רק בעגלה בתנועה וח-םםםם בחוץ עכשיו:-( (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  21:09 פשפשית - דניאלה
30/8/2004  21:13 הוא בן שנה וחודשיים, ואם יש אטרקציות מחזיק מעמד (ל"ת) - פשפשית
30/8/2004  21:51 אצלנו בערך בגיל הזה הוא ממילא עבר לשינה אחת. אולי שווה לחכות קצת? - HILLA
31/8/2004  00:09 אני באופן אישי לא הייתי מושכת. - תמי
31/8/2004  00:52 אני עם תמי :-) (ל"ת) - לין
31/8/2004  07:53 הלוואי עליי שעת שינה בבוקר! - דנה
31/8/2004  08:19 סיני ישן בוקר - סיס
31/8/2004  10:46 שינה לדובון - shachar
31/8/2004  20:47 לשחר - פשפשית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש