לפעמים התדירות ביחסי מין יורדת בתקופת ההריון.מה לא בסדר בזה? מבחינת שניכם? כל מה שבא בטבעיות זה טוב.ומה שלא.אז לא. למה הכל חייב להיות לפי לו"ז מסויים.למה לא לזרום עם זה. עכשיו בתקופת ההריון.גם לי יורד החשק המיני.אז מה? יום אחד שנינו התעוררנו באמצע הלילה.וזה היה הכי נחמד בעולם. למה חייבים כל דבר לתכנן?
|
תוכן התגובה:
|