פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 10:39 שרונה מאת:
אבל יש משהו שאני לא מבינה כותרת:
לפעמים התדירות ביחסי מין יורדת בתקופת ההריון.מה לא בסדר בזה? מבחינת שניכם? כל מה שבא בטבעיות זה טוב.ומה שלא.אז לא.
למה הכל חייב להיות לפי לו"ז מסויים.למה לא לזרום עם זה.
עכשיו בתקופת ההריון.גם לי יורד החשק המיני.אז מה? יום אחד שנינו התעוררנו באמצע הלילה.וזה היה הכי נחמד בעולם.
למה חייבים כל דבר לתכנן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  14:01 עלייך להקשיב לבעלך - פלונית
3/9/2004  23:04 דעה אחרת - ירוקה
4/9/2004  16:19 חייבת להודות שמה שירוקה כתבה עלתה גם לי בראש - גימלית
4/9/2004  21:02 אצלנו זה בדיוק ההפך ממה שאת מתארת ... - לירוקה מאחת -ותיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש