פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 12:07 שרונה מאת:
זה הכל קשור באיך עושים את זה כותרת:
ברור שיש ילדים שיבכו יותר ויש כאלה שפחות.וגם תלוי עד כמה הם קשורים לאמא שלהם.ועוד כל מיני גורמים נוספים.אבל בעיקרון.צריך לעשות את זה מאוד בהדרגתיות.ביום הראשון להשאיר לשעה וחצי שעתיים.אחר כך עוד שעה.ולראות מה המצב להיות מעודכנים.זה לא קל להם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  12:13 מחזקת את דבריה של שרונה ומוסיפה - גל
3/9/2004  12:13 אני בכלל בהלם קרב ממה שקורה בפעוטון - ליאתיתי
3/9/2004  12:45 אני עם ליאתיתי בגדול. - שרון-ש
3/9/2004  12:57 לפי מה שהספקתי להכיר, יש הבדל גדול - דובת גריזלי
3/9/2004  13:11 כמה נקודות שהבנתי בימים האחרונים. - ורד שלשחר
3/9/2004  13:14 ובהמשל למה שדובה אמרה: - ורד שלשחר
3/9/2004  13:19 אני בכלל הפכתי להיות סייעת בגן ביומיים האחרונים... - מיכל פ
3/9/2004  15:16 אז חיזקתם את מה שחשבתי - אם בוכיה
3/9/2004  19:36 ןאני מתלבטת: - מיכל של איל
3/9/2004  19:50 סתם לרקורד אני הייתי עם קטניק - הגר
3/9/2004  20:25 גם אני בעד להישאר כמה שיותר אם יש אופציה. - דניאלה
4/9/2004  16:01 אצלנו בגן זה עובד אחרת לחלוטין - הכל הרבה מדורג - גימלית
4/9/2004  16:13 מיכל - לפי דעתי טוב עשית שהלכת אליו - גימלית
4/9/2004  17:02 תודה, גימלית. (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש