ברור שיש ילדים שיבכו יותר ויש כאלה שפחות.וגם תלוי עד כמה הם קשורים לאמא שלהם.ועוד כל מיני גורמים נוספים.אבל בעיקרון.צריך לעשות את זה מאוד בהדרגתיות.ביום הראשון להשאיר לשעה וחצי שעתיים.אחר כך עוד שעה.ולראות מה המצב להיות מעודכנים.זה לא קל להם.
|
תוכן התגובה:
|