פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 13:11 ורד שלשחר מאת:
כמה נקודות שהבנתי בימים האחרונים. כותרת:
אין ספק שליאתיתי צודקת שרצוי לעזוב (מילה מגעילה) את הילד אחרי שהוא כבר מכיר, התרגל ופחות זר לו המקום.
לא תמיד זה אפשרי. רב ההורים צריכים לחזור לעבודה, אחרי חופשת הקיץ, ימי הסתגלות מקוצרים וכן הלאה, לא תמיד זה אפשרי למשוך...
ועוד נקודה שראיתי היום בגן, הילדים שהוריהם בלב כבד ושבור הולכים לדרכם, נרגעים אחרי זמן זה או אחר, זה אינדיבידואלי לכל ילד וילד א-ב-ל כל פעם שהם רואים הורה מחבק את ילדו, או ילד צועק לאמא - אמא וכיו"ב הם נזכרים ומתחילים שוב לבכות והבנתי את הצד של המטפלות שמעדיפות שאחרי מס' ימים זה יקרה לכל הקבוצה אחרת ילדים אחרים יותר סובלים מזה וצריך להתחשב, אני התחבאתי בפינה של הגן , ישבתי לי בשקט כדי שילדים אחרים לא יסתכלו עלי ויזכרו בהוריהם (קרה בתחילת היום...).

ילדים קולטים תיק תק מה קורה ואל תשכחו שהיום אתם הורה בבית שיכול לתת זמן ולהשאר עם הילד אבל מי יודע מה יהיה בהמשך או עם הילד הבא ...
צריך להיות סדר מסויים.

ודרך אגב זה מה שעבר עלי היום: http://leida.co.il/reply.asp?rep=254846

האיש אומר שלי הרבה יותר קשה ממנה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  12:07 זה הכל קשור באיך עושים את זה - שרונה
3/9/2004  12:13 מחזקת את דבריה של שרונה ומוסיפה - גל
3/9/2004  12:13 אני בכלל בהלם קרב ממה שקורה בפעוטון - ליאתיתי
3/9/2004  12:45 אני עם ליאתיתי בגדול. - שרון-ש
3/9/2004  12:57 לפי מה שהספקתי להכיר, יש הבדל גדול - דובת גריזלי
3/9/2004  13:14 ובהמשל למה שדובה אמרה: - ורד שלשחר
3/9/2004  13:19 אני בכלל הפכתי להיות סייעת בגן ביומיים האחרונים... - מיכל פ
3/9/2004  15:16 אז חיזקתם את מה שחשבתי - אם בוכיה
3/9/2004  19:36 ןאני מתלבטת: - מיכל של איל
3/9/2004  19:50 סתם לרקורד אני הייתי עם קטניק - הגר
3/9/2004  20:25 גם אני בעד להישאר כמה שיותר אם יש אופציה. - דניאלה
4/9/2004  16:01 אצלנו בגן זה עובד אחרת לחלוטין - הכל הרבה מדורג - גימלית
4/9/2004  16:13 מיכל - לפי דעתי טוב עשית שהלכת אליו - גימלית
4/9/2004  17:02 תודה, גימלית. (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש