היא בכתה 10 דקות ונרגעה ופה אני זוקפת את זה לקרן מהצוות, שתודרכה על ידי בימים האחרונים והבינה ששחר שלי נרגעת בחיבוקים ואהבה ולא עזבה אותה וחיבקה וטיילה ודיברה איתה גם כשבכתה וגם אחרי. אז את אומרת ש10 דקות זה לא הרבה? לי זה היה נראה נצח...
|
תוכן התגובה:
|