פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 13:14 ורד שלשחר מאת:
ובהמשל למה שדובה אמרה: כותרת:
היא בכתה 10 דקות ונרגעה ופה אני זוקפת את זה לקרן מהצוות, שתודרכה על ידי בימים האחרונים והבינה ששחר שלי נרגעת בחיבוקים ואהבה ולא עזבה אותה וחיבקה וטיילה ודיברה איתה גם כשבכתה וגם אחרי.
אז את אומרת ש10 דקות זה לא הרבה? לי זה היה נראה נצח...


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  12:07 זה הכל קשור באיך עושים את זה - שרונה
3/9/2004  12:13 מחזקת את דבריה של שרונה ומוסיפה - גל
3/9/2004  12:13 אני בכלל בהלם קרב ממה שקורה בפעוטון - ליאתיתי
3/9/2004  12:45 אני עם ליאתיתי בגדול. - שרון-ש
3/9/2004  12:57 לפי מה שהספקתי להכיר, יש הבדל גדול - דובת גריזלי
3/9/2004  13:11 כמה נקודות שהבנתי בימים האחרונים. - ורד שלשחר
3/9/2004  13:19 אני בכלל הפכתי להיות סייעת בגן ביומיים האחרונים... - מיכל פ
3/9/2004  15:16 אז חיזקתם את מה שחשבתי - אם בוכיה
3/9/2004  19:36 ןאני מתלבטת: - מיכל של איל
3/9/2004  19:50 סתם לרקורד אני הייתי עם קטניק - הגר
3/9/2004  20:25 גם אני בעד להישאר כמה שיותר אם יש אופציה. - דניאלה
4/9/2004  16:01 אצלנו בגן זה עובד אחרת לחלוטין - הכל הרבה מדורג - גימלית
4/9/2004  16:13 מיכל - לפי דעתי טוב עשית שהלכת אליו - גימלית
4/9/2004  17:02 תודה, גימלית. (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש