פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 15:16 אם בוכיה מאת:
אז חיזקתם את מה שחשבתי כותרת:
גם אני חשבתי שאם אני ישאר כמה שיותר הוא יבכה כמה שפחות וזה מה שעשיתי היום. אתמול כאילו דחפו אותי לצאת מוקדם, וכמו שורד של שחר כתבה גם אני בכיתי נורא כי שמעתי אותו מבחוץ בוכה. היום החלטתי שהוא כנראה עדיין לא מוכן לזה שאני עוזבת אז נשארתי איתו שעה ורבע ואז הלכתי והשארתי אותו לשעה וחצי לבד והוא כמעט שלא בכה. נראה לי שהוא בכה כי שמע את האחרים בוכים ולא בגלל שרצה לבכות. כשהגעתי ראיתי אותו משחק וזה ממש הרגיע אותי. אז גם במהלך שבוע הבא הכל אצלנו יהיה הדרגתי כי כמו שגידלתי אותו עד עכשיו בלי בכי מיותר אני מקווה שהוא יכנס לגן בכיף ואהבה בלי בכי מיותר...
הלוואי שתעבור על כולנו הסתגלות מהירה וקלה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  12:07 זה הכל קשור באיך עושים את זה - שרונה
3/9/2004  12:13 מחזקת את דבריה של שרונה ומוסיפה - גל
3/9/2004  12:13 אני בכלל בהלם קרב ממה שקורה בפעוטון - ליאתיתי
3/9/2004  12:45 אני עם ליאתיתי בגדול. - שרון-ש
3/9/2004  12:57 לפי מה שהספקתי להכיר, יש הבדל גדול - דובת גריזלי
3/9/2004  13:11 כמה נקודות שהבנתי בימים האחרונים. - ורד שלשחר
3/9/2004  13:14 ובהמשל למה שדובה אמרה: - ורד שלשחר
3/9/2004  13:19 אני בכלל הפכתי להיות סייעת בגן ביומיים האחרונים... - מיכל פ
3/9/2004  19:36 ןאני מתלבטת: - מיכל של איל
3/9/2004  19:50 סתם לרקורד אני הייתי עם קטניק - הגר
3/9/2004  20:25 גם אני בעד להישאר כמה שיותר אם יש אופציה. - דניאלה
4/9/2004  16:01 אצלנו בגן זה עובד אחרת לחלוטין - הכל הרבה מדורג - גימלית
4/9/2004  16:13 מיכל - לפי דעתי טוב עשית שהלכת אליו - גימלית
4/9/2004  17:02 תודה, גימלית. (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש