גם אני חשבתי שאם אני ישאר כמה שיותר הוא יבכה כמה שפחות וזה מה שעשיתי היום. אתמול כאילו דחפו אותי לצאת מוקדם, וכמו שורד של שחר כתבה גם אני בכיתי נורא כי שמעתי אותו מבחוץ בוכה. היום החלטתי שהוא כנראה עדיין לא מוכן לזה שאני עוזבת אז נשארתי איתו שעה ורבע ואז הלכתי והשארתי אותו לשעה וחצי לבד והוא כמעט שלא בכה. נראה לי שהוא בכה כי שמע את האחרים בוכים ולא בגלל שרצה לבכות. כשהגעתי ראיתי אותו משחק וזה ממש הרגיע אותי. אז גם במהלך שבוע הבא הכל אצלנו יהיה הדרגתי כי כמו שגידלתי אותו עד עכשיו בלי בכי מיותר אני מקווה שהוא יכנס לגן בכיף ואהבה בלי בכי מיותר... הלוואי שתעבור על כולנו הסתגלות מהירה וקלה!
|
תוכן התגובה:
|