פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 20:25 דניאלה מאת:
גם אני בעד להישאר כמה שיותר אם יש אופציה. כותרת:
יונתן נכנס לגן בפברואר שנה שעברה, ומכיוון שלא עבדתי עשיתי לו את המעבר הכי הדרגתי שרק אפשר: במהלך חודש ינואר הייתי איתו כל יום שעה-שעתיים בגן בתור חלק מטיול הבוקר שלנו, אחר השארתי אותו לחצי שעה, לארבעים וחמש דקות, לשעה, לשעה וחצי... עד שהתאפסנו על חצי יום (השנה התחלנו עד אחה"צ, אבל באותו הגן, עם הדמויות המוכרות, כך שזה עובר חלק למדי, טפו טפו).
ברור לי שיש אמהות עובדות שלא יכולות להקדיש כל-כך הרבה זמן, אבל מי שיש לה את האפשרות, כמו ליאתיתי, זה בוודאי הרבה יותר טוב מזבנג וגמרנו.
בכלל, הנסיון שלי (עם ילד אחד, הספציפי שלי) אומר שלמי שיש אפשרות להכניס לגן יותר מאוחר, כלומר לא בספטמבר כשכו-לם עצבנים ובוכיים, אלא חודש-חודשיים אחר כך, זה הרבה יותר טוב. אנחנו נכנסנו לגן בפברואר ולגננת ולמטפלות היה את כל הזמן שבעולם להתייחס לצורך של יונתן בידיים ולהקדיש לו תשומת לב כשסבל מקשיי הפרידה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  12:07 זה הכל קשור באיך עושים את זה - שרונה
3/9/2004  12:13 מחזקת את דבריה של שרונה ומוסיפה - גל
3/9/2004  12:13 אני בכלל בהלם קרב ממה שקורה בפעוטון - ליאתיתי
3/9/2004  12:45 אני עם ליאתיתי בגדול. - שרון-ש
3/9/2004  12:57 לפי מה שהספקתי להכיר, יש הבדל גדול - דובת גריזלי
3/9/2004  13:11 כמה נקודות שהבנתי בימים האחרונים. - ורד שלשחר
3/9/2004  13:14 ובהמשל למה שדובה אמרה: - ורד שלשחר
3/9/2004  13:19 אני בכלל הפכתי להיות סייעת בגן ביומיים האחרונים... - מיכל פ
3/9/2004  15:16 אז חיזקתם את מה שחשבתי - אם בוכיה
3/9/2004  19:36 ןאני מתלבטת: - מיכל של איל
3/9/2004  19:50 סתם לרקורד אני הייתי עם קטניק - הגר
4/9/2004  16:01 אצלנו בגן זה עובד אחרת לחלוטין - הכל הרבה מדורג - גימלית
4/9/2004  16:13 מיכל - לפי דעתי טוב עשית שהלכת אליו - גימלית
4/9/2004  17:02 תודה, גימלית. (ל"ת) - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש