פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 13:20 פשפשית מאת:
לא מקצועית אבל... כותרת:
נראה לי שאת צריכה למצוא את שביל הזהב בין הנקה לאוכל מוצק, הילדה שלך רגילה לטעם המתקתק והטוב של החלב שלך ולא רוצה נוטרמיגן ששמעתי שהוא מ-ג-ע-י-ל.
מה עם דייסה מעורבת בחלב שלך כארוחות ביניים ולעבוד חזק על מוצקים/פירות?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  14:04 מוצקים אחרים או תרומת חלב אם - רותמית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  21:38 הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... - נלי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  20:32 ההצעה של נלי נראית לי מצויינת - HILLA
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  09:28 לרוני - מורן
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
5/9/2004  15:24 נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, - לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש