|
3/9/2004 13:20
|
פשפשית
|
מאת:
|
|
לא מקצועית אבל...
|
כותרת:
|
נראה לי שאת צריכה למצוא את שביל הזהב בין הנקה לאוכל מוצק, הילדה שלך רגילה לטעם המתקתק והטוב של החלב שלך ולא רוצה נוטרמיגן ששמעתי שהוא מ-ג-ע-י-ל. מה עם דייסה מעורבת בחלב שלך כארוחות ביניים ולעבוד חזק על מוצקים/פירות?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|